God of War Ragnarok zaoferuje sporo trybów graficznych. Posiadacze PS5 mogą zacierać ręce
God of War Ragnarok to tegoroczne oczko w głowie PlayStation. Santa Monica Studio zdradziło, jakie konkretnie tryby graficzne znajdziemy w grze.
Odnoszę takie wrażenie, że wraz z premierą PS5 i Xbox Series X i S, posiadacze konsol mają większą zagwozdkę niż PeCeciarze. Na PC ustawienia są dość proste – robimy tak, aby gra działała, jak najlepiej i nie bolała przy tym w oczy. Na konsoli dostajemy za to parę różnych, zupełnie innych predefiniowanych opcji. Szczerze mówiąc, to nie wiem, czy zdecydowałbym się na 60 klatek, 40, a może postawienie na oszałamiającą grafikę?
Santa Monica Studio przekazało na Twitterze szczegóły na temat działania GoW Ragnarok na PS5, PS4 Pro i PS4. Posiadacze “bazowej czwórki” nie mają liczyć na za wiele. Gra zdziała im tylko w jeden, mało imponujący sposób. Za to właściciele wersji Pro wybiorą już jeden z dwóch trybów. Co innego fani “piątki”. O, tutaj to dzieje się całkiem sporo!
Wychodzi na to, że gra od premiery może wspierać VRR i HFR, co jest świetną wiadomością dla tych, którzy posiadają wszystko, aby korzystać z tych technologii. Na PS5 tytuł zadziała na 6 sposobów. Możemy, klasycznie zresztą, postawić na wydajność lub na jakość. Do tego są też opcje wydające się stać rozkrokiem pomiędzy.
God of War Ragnarok zadziała nawet w 60 klatkach (niestety nie ma mowy o 120) w docelowej rozdzielczości 1440-2160p. Decydując się na jakość, trzeba przygotować się na 30 klatek, ale za to w natywnym 4K. Pozostałe opcje to różne wariacje w zależności od tego, jakim sprzętem i telewizorem konkretnie dysponujemy.
GoW Ragnarok dostał niedawno nowy japoński zwiastun, który jest… delikatnie mówiąc – abstrakcyjny. Do tego wciąż trwa konkurs z grą, a posiadacze cyfrowej edycji mogą pobierać pliki.