Gears of War 4 – premierowy zwiastun już jest!
Sporo akcji i cover zespołu Metallica.
Do premiery Gears of War 4 zostały jeszcze trzy tygodnie, lecz Microsoft zdecydował się już teraz wypuścić ostateczny zwiastun produkcji, wypchany po brzegi wartką akcją oraz przerywnikami zdradzającymi co nieco z samej kampanii fabularnej. Dlatego jeśli zamierzacie odkryć wszystkie smaczki Gears of War 4 samodzielnie, przestrzegamy przed spoilerami zawartymi w poniższym materiale.
Filmik został okraszony coverem kultowego utworu Nothing Else Matters zespołu Metallica w wykonaniu Lissie. Oczywiście nie ma jak oryginał, lecz miło słyszeć znajome dźwięki nawet i w takiej formie.
Zostawiamy Was ze zwiastunem i przypominamy, że premiera Gears of War 4 została zaplanowana na dzień 11 października. Zagramy na konsoli Xbox One oraz PC wyposażonym w system Windows 10.
Gears of War 4 na PC – gameplay z kampanii. Sterowanie sprawdza się znakomicie
Gears of War 4 pojawi się 11 października nie tylko na konsoli Xbox One, lecz również na komputerach PCwyposażonych w system Windows 10. Na blaszakachbędziemy mogli oczywiście skorzystać ze sterowania padem, lecz kto stawia na większa precyzję, powinien złapać za myszkę i klawiaturę.
Redakcja PC Gamer postanowiła sprawdzić, jak takie typowo komputerowe sterowanie sprawdza się w Gears of War 4. Wypróbowano je na urywku kampanii fabularnej tytułu i jak zaznaczono, myszka + klawiatura to zestaw doskonały, jeśli chodzi o tę grę.
Wygląda zatem na to, że studio The Coalition nie skomplikowało sprawy i obsługa gry będzie w miarę prosta i intuicyjna. No, może że i tak wolicie jednak zagrać na padzie od XOne?
Gears of War 4 – ustawienia graficzne PC naprawdę wypasione
Podczas targów Gamescom 2016 udostępniono komputerową wersję Gears of War 4. Mogliśmy już zobaczyć świetny gameplay w rozdzielczości 4K (przypominamy poniżej), lecz wielu posiadaczy blaszaków z pewnością zastanawia się, co też znajduje się w opcjach tytułu.
Wszystkie ustawienia graficzne możemy podejrzeć dzięki HomeCinema-FR, którzy nagrali krótki filmik prezentujący bogactwo opcji. Microsoft już wcześniej obiecał więcej znacznie bardziej wszechstronnych ustawień wideo i rzeczywiście nie była to ściema.
Wśród wielu standardowych ustawień znajdujemy kilka takich, których próżno szukać w wielu innych produkcjach, choćby dynamiczną rozdzielczość, MultiGPU czy Async Compute. Jeśli chodzi o tekstury, będziemy mogli ustawić ich jakość osobno dla świata, pojazdów, postaci, efektów czy oświetlenia. W przypadku scenek przerywnikowych zdecydujemy również o głębi pola.
To oczywiście nie wszystko, pełne ustawienia przejrzycie na screenach oraz filmiku poniżej. Przypominamy również, że premiera Gears of War 4 została zaplanowana na 11 października tego roku. Zagramy nie tylko naPC, lecz również na konsoli Xbox One.