Fatalna premiera PC-towej wersji Metal Gear Solid: Revengeance

Fatalna premiera PC-towej wersji Metal Gear Solid: Revengeance
Newsy
Metal-Gear-Solid-Revengeanc Wczoraj japońska produkcja zadebiutowała na STEAM. Nie minęło kilka godzin, a posypały się posty rozżalonych graczy.
Okazuje się, że gra cały czas musi mieć połączenie z internetem, w przeciwnym razie po prostu się wyłącza. Twórcy póki co, nie wiedzą jak problem rozwiązać. JP Kellams, producent kreatywny w PlatinumGames jest totalnie zaskoczony zaistniałą sytuacją, czego dowodem jest jego wpis na Twitterze. To jednak nie wszystko. Gra często nie uruchamia się w pełnym oknie. Podobno nie współgra z niektórymi monitorami. Graczom dokuczają również spadki animacji. Zarówno jeśli chodzi o samą grę jak i cutscenki. Co ciekawe, filmiki zajmują na dysku aż 20GB spośród 24GB potrzebnych do instalacji. Twórcy już podobno walczą z problemami i niebawem mają wydać stosownego patcha. Czyżby Metal Gear Solid: Revengeance był kolejną grą wydaną na szybko z błędami?

Zobacz zwiastun Metal Gear Solid: Revengeance:

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie