Niech już zapowiedzą to DLC do Elden Ring. Wielki patch zawiera ukryte informacje
ELden Ring otrzymał niedawno bardzo dużą aktualizację, która dość mocno wpłynęła na balans całej gry. W środku pojawiły się jednak o wiele ważniejsze rzeczy.
Niedawno ukazał się wielki patch do Elden Ring, który dość mocno wpłynął na rozgrywkę. Teraz jest nieco ciężej zabić graczy, a mnóstwo wyposażenia doczekało się gruntownego przemodelowania. Zmieniły się także efekty niektórych czarów oraz zastosowano sporo poprawek do samej gry. Może i tego jest dość dużo, ale najważniejsze dopiero przed nami – wzmianki o ewentualnym DLC.
To wszystko jest wyłącznie czystymi spekulacjami i nie ma faktycznego potwierdzenia, ale coś może być na rzeczy. Fani poszperali w plikach aktualizacji, która być może zawiera informacje dotyczące kolejnej zawartości popremierowej do gry. Ta w zasadzie na pewno się pojawi, ale jeszcze nie wiadomo, co może zawierać. Oznaczenia ID map w plikach gry być może wskazują na potencjalne DLC.
O całej sprawie informuje m.in. Zullie na Twitterze. Odkryła ona dwa nowe numer ID – m20 oraz m45. Dobra, chwila, co to w ogóle oznacza? Oddajmy może głos samej zainteresowanej.
Warto zauważyć, że ID może sugerować, jakiego rodzaju obszarem jest mapa. Mapy m30 to poboczne lochy, m60 to overworld, a “główne” obszary to obecnie m10 do m19, co oznacza, że m20 może być głównymi lochami. m45 jest interesujące, ponieważ nie ma żadnych map w tym zakresie.
– wyjaśnia Zullie na Twitterze
No to mamy – m20 może faktycznie wskazywać na niedostępny jeszcze w grze nowy obszar, który może być Legacy Dungeonem. Oczywiście nie musi, a From Software jeszcze oficjalnie nic nie zapowiedziało, więc nie należy zbytnio się napalać. m45 wydaje się tutaj ciekawe, więc już popuścić wodzę fantazji. Być może tak duży zakres oznaczeń może wskazywać na… cały nowy “główny świat”. A przynajmniej takie wrażenie odnoszę.
DLC i… RTX w Elden Ring?
Lance McDonald poinformował przy okazji o ciekawych rzeczach związanych z ostatnią aktualizacją – funkcjach RTX. W plikach odnaleziono wskazanie, iż gra może doczekać się wsparcia ray tracing (i zapewne również DLSS czy Reflex), co w sumie nigdy nie było wykluczone. Elden Ring RTX? Brzmi w sumie świetnie i chętnie przekonam się, czy ma to jakieś potwierdzenie w rzeczywistości.