Czym się różni parkour w Dying Light 2 i w prawdziwym życiu? Smektała opowiedział na wideo

Dying Light 2 - Aiden skacze z dachu na dach
PC PS4 PS5 Switch Xbox Series Xbox Series S XOne

Parkour to jedna z pierwszych rzeczy, które przyjdą Wam do głowy, kiedy pomyślicie o ostatnich grach Techlandu z zombie. W Dying Light 2 również go nie zabraknie. Poznajcie kolejne ciekawostki tego systemu dzięki świeżemu filmikowi.

Gościem najnowszego odcinka Dying 2 Know More był Tymon Smektała, czyli Lead Game Designer pracujący z resztą zespołu Techlandu nad Dying Light 2. W tym dodatkowym odcinku skupiono się na pokazaniu tego, jak opracowywano parkour pod “dwójkę”.

Ciekawym aspektem jest zwrócenie uwagi Tymona na to, jak postrzegany jest obraz w prawdziwym życiu i siedząc przed ekranem. Ludzie podczas wykonywania parkouru “w realu” mają znacznie szersze pole widzenia, a w grze jest się przecież ograniczonym zaledwie do grafiki wyświetlanej na płaskiej matrycy. W związku z tym trzeba było wydłużyć działanie niektórych animacji, by grający mieli więcej czasu na podjęcie odpowiednich decyzji.

Inna kwestia to wytrzymałość naszych ciał. Cóż, Aiden na zaprezentowanych materiałach z rozgrywki wygląda, jakby mógł znacznie więcej niż przeciętny człowiek. Zresztą Smektała przyrównał jego możliwości (akurat pod kątem osiąganych prędkości podczas biegu) do zdolności atletów.

Przypominam, że premiera Dying Light 2 odbędzie się 4 lutego 2022 roku. Gra zmierza na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X i S oraz na Nintendo Switch (w ramach wydania z chmury).

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie