DOOM – pierwsza aktualizacja z datą premiery. Jest pełna lista zmian
W grze pojawi się sporo nowych opcji.
Bethesda informuje, że pierwszy update do DOOM zawita 30 czerwca na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Łatka to nie tylko nowe opcje, lecz również liczne optymalizacje, ulepszenia i poprawki najczęściej zgłaszanych błędów.
W przypadku PC oraz XOne aktualizacja pobierze się automatycznie. Jeśli gracie natomiast w DOOM na PS4, będziecie musieli pamiętać, by włączyć automatyczne aktualizacje w ustawieniach konsoli. Kto tego nie zrobi, będzie mógł pobrać update ręczne, poprzez ustawienia systemu.
Pierwsza aktualizacja DOOM
Nowe funkcje i optymalizacje
- Ogólne
- Dodano opcję umieszczenia/widoku broni jak w klasycznym DOOMie (we wszystkich trybach)
- Kampania
- Dodano tryb foto (przełącznik trybu foto znajdziesz w ustawieniach gry. Jest on dostępny w menu pauzy po wczytaniu mapy poprzez wybór misji.)
- Tryb dla wielu osób
- Poprawiono balans broni (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.)
- Arena klanowa i Mroźny berek wymagają teraz zwycięstwa w 5 rundach, aby wygrać całe starcie (obowiązuje od 10 czerwca 2016 r.)
- Dodano interfejs personalizacji, który wyświetla wszystkie możliwe elementy do odblokowania.
- Do ustawień w trybie dla wielu osób dodano opcję „styl celownika”.
- SnapMap
- Do strony informacji o mapie dodano dane o oryginalnym jej autorze.
- Dodano limit czasu dla AFK w lobby.
- Dodano możliwość wyboru, czy SnapMap ma automatycznie zarządzać ręcznie umieszczonym SI (ukryj/pokaż).
- Dodano opcję włączenia/wyłączenia „włącznika do postrzelenia”.
- Dodano rekwizyty nieba/okien.
- Dodano automatyczny powrót do poprzedniej wersji dla błędnych map.
- Poprawiono algorytmy sortowania dla wyszukiwania najpopularniejszych map.
Poprawki
- Jeden gracz
- Poprawiono błąd, polegający na niepojawianiu się hełmów z ultrakoszmaru u znajomych w Steam.
- Poprawiono błąd zawieszania się po otwarciu koła broni przy więcej niż 142 FPS (PC).
- Poprawiono błąd wychodzenia do pulpitu po kliknięciu w kampanię przy włączonym trybie deweloperskim (PC)
- Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum/osiągnięcia „IDKFA” (we wszystkich wersjach).
- Poprawiono błąd zawieszania się PS4 przy przeładowywaniu punktu kontrolnego w Odlewni.
- Poprawiono błąd nieodblokowywania się trofeum „Każdy zakątek” po zebraniu wszystkich Panów Zagład (PS4).
- Poprawiono błąd polegający na żądaniu dostępu do Internetu przez grę (Xbox One).
- Tryb dla wielu osób
- Poprawiono błąd wyłączania się przy problemach z serwerem (PS4).
- Poprawiono błąd wyłączania się, gdy klient zawiesza grę w trakcie ładowania się lobby (PS4).
- Różne poprawki kosmetyczne i zmiany w rozgrywce.
- Ulepszenia dopasowania
- Poprawka ograniczonych typów NAT, które były wybierane dla dedykowanego hosta w lobby serwera.
- Poprawka dla większych lobby, które dłużej dokonywały dopasowania.
- Poprawka błędu, polegającego na pozostawieniu gracza jeśli dołączył do znajomego w momencie odliczania.
- Poprawki błędów i usprawnienia stabilności.
- SnapMap
- Poprawiono błędy związane z czcionkami azjatyckimi.
- Poprawiono błąd wybierania ścieżek przez SI z różnymi rodzajami rekwizytów.
- Poprawiono błąd dzielenia tego samego ID mapy przez kilka różnych map.
- Różne poprawki błędów map.
- Różne poprawki logiczne.
- Różne poprawki stabilności.
- Tylko dla PC
- Poprawiono błąd polegający na niepoprawnym włączaniu się trybu deweloperskiego kiedy użytkownik pobierał własne dane zapisu z chmury Steam.