Demo Resident Evil 7 na PC i Xbox One do pobrania od…
Capcom ma niespodziankę dla posiadaczy PC oraz XOne.
Obecnie jedynie posiadacze konsol PlayStation 4 mogą się zagrywać w demo Resident Evil 7, które zostało na weekend ponownie zaktualizowane (zejdziemy do piwnicy i postrzelamy!). Capcom ujawnił ponadto nowy zwiastun horroru i jeśli jeszcze go nie widzieliście, znajdziecie filmik poniżej.
Jednocześnie deweloper zapowiedział, że demo Resident Evil 7 na Xbox One zostanie udostępnione do pobrania już 9 grudnia, zatem w nadchodzący piątek. Demo Resident Evil 7 na PC zobaczymy z kolei dokładnie za dwa tygodnie, 19 grudnia. Capcom zaznacza, że pracuje obecnie nad optymalizacją komputerowej wersji demonstracyjnej i chce nam dostarczyć jak najlepsze doznania. Przy okazji poznaliśmy ustawienia graficzne, jakie dostaniemy w demo na PC. Zobaczcie zatem, co pozmieniamy przed rozpoczęciem zabawy.
- Screen Resolution
- Refresh Rate… również 144Hz oraz Nvidia G-Sync.
- Display Mode… Pełny Ekran, Okienko.
- Field of View
- Frame Rate… opcja 30, 60 lub odblokowanych fps-ów.
- V-Sync…ON/OFF
- Rendering Method…Dwie opcje dostępne – Normal oraz Przeplot.
- Resolution Scaling
- Texture Quality… od Very Low do Very High.
- Texture Filtering… od Very Low do Very High.
- Mesh Quality… od Low to Very High. Ta opcja ma również wpływ na jakość Level-of-Detail (LOD).
- Anti-Aliasing… FXAA, TAA, FXAA+TAA lub SMAA.
- Motion Blur…ON/OFF
- Effects Rendering… Low, Medium lub High. Opcja odpowiada za intensywność i gęstość pewnych efektów wizualnych
- Depth of Field…ON/OFF
- Shadow Quality…od Very Low do Very High.
- Dynamic Shadows…ON/OFF
- Shadow Cache…ON/OFF
- Ambient Occlusion… OFF, SSAO (Variable), SSAO, HDAO lub HBAO+.
- Bloom Effect…ON/OFF
- Lens Flare…ON/OFF
- Volumetric Lighting Quality… OFF, Low lub High. Ta opcja kontroluje intensywność i jakość dynamicznego oświetlenia, w tym słupów światła przebijających się przez szyby i wentylację.
- Reflections… ON, OFF oraz Variable.
- Subsurface Scattering…ON/OFF
- Chromatic Aberration…ON/OFF
- Color Space… SRGB lub BT.709
Resident Evil 7 – wymagania sprzętowe zabiją Waszego PC? Sprawdzajcie!
Dowiedzieliśmy się w końcu, jak wyglądają wymagania sprzętowe dla Resident Evil 7, które zadebiutuje 24 stycznia przyszłego roku na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Do sensownego grania w rozdzielczości 1080p oraz płynności na poziomie 30 klatek na sekundę, niezbędny będzie procesor Intel Core i5-4460, karta graficzna GeForce GTX 760 oraz 8 GB pamięci RAM. Żeby uzyskać na takim sprzęcie wspomnianą płynność, będziemy musieli niestety obniżyć jakość tekstur.
Do odpalenia Resident Evil 7 w jakości 1080p oraz 60 fps-ach niezbędny będzie procesor Intel Core i7 3770 oraz grafika na poziomie GeForce GTX 960.
Poniżej przedstawiamy pełne specyfikacje. Sprawdzajcie i komentujcie, jak Wasze komputery sprostają takim wymaganiom.
Resident Evil 7 – wymagania sprzętowe minimalne (1080p oraz 30 fps)
- System operacyjny: WINDOWS 7,8,8.1,10 64-BIT
- Procesor: Intel Core i5-4460, 2.70GHz / AMD FX-6300 lub lepszy
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x lub lepsza
- DirectX: Wersja 11
Resident Evil 7 – wymagania sprzętowe zalecane (1080p oraz 60 fps)
- System operacyjny: WINDOWS 7,8,8.1,10 64-BIT
- Procesor: Intel Core i7 3770 3.4GHz / AMD lub lepszy
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 / AMD Radeon R9 280X lub lepsza
- DirectX: Wersja 11