Bloodborne na Unreal Engine 4? Zobaczcie, co zrobił artysta z EA DICE

Bloodborne na Unreal Engine 4? Zobaczcie, co zrobił artysta z EA DICE
Filmiki z gier Newsy PC Polecamy PS4

Tak mogłaby wyglądać ekskluzywna produkcja z PlayStation 4 na blaszakach.

Simon Barle – pracowniki EA DICE odpowiadający za roślinność w Battlefield 4 czy Hardline – w wolnych chwilach bawi się z technologią Unreal Engine 4. Widzieliśmy już jego zapierający dech w piersiach las, a teraz przyszła pora na kolejny eksperyment, tym razem z tytułem od studia FromSoftware.

Barle postanowił przenieść jedną z lokacji Bloodborne (Sen Łowcy) na wspomniany silnik graficzny firmy Epic Games. Efekt możecie zobaczyć na screenach oraz filmiku poniżej. To kto by zagrał w taką wersję Bloodborne?

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie