Już można testować najnowsze Call of Duty

Już można testować najnowsze Call of Duty
Newsy Polecamy PS4

Najpierw zagrają posiadacze konsoli Sony.

Dziś ruszyły zamknięte beta testy Call of Duty: WWII na PlayStation 4. Ci, którzy zamówili w przedsprzedaży Call of Duty: WWII na PS4 mogą już teraz mogą zacząć jeden z dwóch weekendów testowych, który potrwa do poniedziałku, 28 sierpnia. Uczestnicy Prywatnej Bety doświadczą części tego, co oferuje multiplayer Call of Duty: WWII, łącznie z zestawem map odtwarzających najsłynniejsze lokacje II Wojny Światowej, nowym systemem Dywizji i trybem Wojna.

Prywatna Beta to ważny test dla gry i jej serwerów, gdyż specjalny system monitoruje i analizuje wszystkie parametry, aby jak najlepiej przygotować tytuł na światową premierę 3 listopada.

Dywizje pozwolą graczom określić swój styl walki poprzez wybranie jednej z pięciu historycznych, drugowojennych dywizji, każda z nich ze swoimi własnymi misjami treningowymi i umiejętnościami specjalnymi. Chociaż Dywizje są wciąż jeszcze doszlifowywane, Prywatna Beta zaoferuje wprowadzenie do pięciu ugrupowań dostępnych w grze.

Podczas trwania obu weekendów uczestnicy Prywatnej Bety trybu multiplayer Call of Duty: WWII będą mieli dostęp do map trybu wieloosobowego, pokazujących poszczególne walki największego konfliktu w historii, zaprojektowanych tak, aby pasowały do dynamicznych walk.

Fani będą mieli także okazję dołączyć do Prywatnej Bety trybu multiplayer Call of Duty: WWII podczas drugiego weekendu testów, kiedy to do graczy zamawiających w przedsprzedaży Call of Duty: WWII na PS4 dołączą użytkownicy Xboxa One. Drugi weekend trwania Prywatnej Bety zaczyna się w piątek, 1 września i kończyć się będzie w poniedziałek, 4 września. Gracze, którzy wezmą udział w becie podczas któregokolwiek z weekendów, otrzymają specjalny pakiet gadżetów do wykorzystania w rozgrywce wieloosobowej, w tym unikatowy hełm, wizytówkę i emblemat.

Źródło: Materiał wydawcy

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie