Baldur’s Gate 3 ma problemy. Winny RTX 3080, a konkretnie jego brak
Baldur’s Gate 3 ma problemy z działaniem, które nie mogły zostać wcześniej naprawione. Larian nie dostało jeszcze swojego egzemplarza RTX 3080, który sprawia problemy w grze.
Trzecia odsłona Wrót Baldura sprzedaje się wyśmienicie, choć gracze skarżą się na ogrom błędów. Co ciekawe, nie wszystkie z nich dało się natychmiastowo naprawić.
W opisie jednej z aktualizacji do Baldur’s Gate 3 pojawił się dość zabawny komentarz odnośnie problemów z RTX 3080.
Graficzne dziwactwa występujące na RTX 3080 zostały naprawione. Ciekawostka: ponieważ karta była tak szalenie popularna, nie mogliśmy jej przetestować do czasu wydania gry. Nadal nie mamy swojej sztuki. W tym momencie jesteśmy już pewni, że zmyśliliście sobie RTX 3080. Udowodnijcie, że faktycznie istnieje i wyślijcie nam jedną.
RTX 3080 faktycznie miał i dalej ma gigantyczne wręcz problemy z dostępnością. Sam znam osobę, która zamówiła swoją kartę chwilkę po premierze i ma otrzymać ją… dopiero na przełomie listopada i grudnia.
To dość abstrakcyjna sytuacja. Jeśli inni deweloperzy również nie mieli okazji sprawdzić swoich gier przed wydaniem, to nowy sprzęt NVIDII może sprawić jeszcze sporo problemów. Karta ma być szerzej dostępna dopiero w lutym.
Dodatkowo warto wspomnieć, że Larian dość sprawnie zabrał się za naprawę obecnych w grze błędów. Co więcej, zapowiedziano już kolejne aktualizacje, a największe problemy są na bieżąco naprawiane.