Activision ogłasza partnerstwo z Facebookiem

Activision ogłasza partnerstwo z Facebookiem
Newsy

Co takiego wspólnie chcą osiągnąć te dwie ogromne firmy? Znamy odpowiedź.

Na konferencji IAB Digital Content NewFronts 2016, Activision Blizzard Media Networks – oddział Activision Blizzard, poinformował o nowych treściach, które pojawią się na platformie streamingowej MLG.tv. ABMN ogłosił także partnerstwo z Facebookiem.

MLG.tv zaprezentował nowość, czyli streamy w jakości HD, EVE (Enhanced Viewing Experience), które dzięki systemowi wbudowanych algorytmów będą na bieżąco aktualizować tabele wyników, dostarczać widzom statystyki meczów oraz oferować możliwość zapoznania się z informacjami, wyjaśnieniami i komentarzami dotyczącymi oglądanych treści.

Steve Bornstein, członek zarządu ABMN oraz były CEO sieci ESPN, podczas swojego występu przedstawił gospodarza nowej sieci – weterana branży oraz byłego profesjonalnego gracza, Chrisa Pucketta. Podczas codziennej transmisji na MLG.tv, Puckett będzie na bieżąco informować o najważniejszych wydarzeniach i nowinkach ze świata e-sportu. Chris zatroszczy się także o rozmowy i wywiady z drużynami z całego świata.

Tworzymy sieć dedykowaną fanom oraz ich pasjom i emocjom, które towarzyszą rozgrywkom. MLG.tv będzie odgrywać podstawową rolę w wykorzystaniu pełnego potencjału tej grupy odbiorców poprzez tworzenie ważnych i zapadających w pamięć treści – powiedział Steve Bornstein.

E-sport to fenomen kulturowy, który jest właśnie w przełomowym momencie swej historii. Cieszymy się ze współpracy z IAB podczas Digital Content NewFronts 2016, dzięki temu możemy dotrzeć z naszym przekazem do reklamodawców. Jesteśmy przekonani, że wielkość naszej cyfrowej sieci, w połączeniu z informacjami dotyczącymi nawyków widzów, stawia nas w wyjątkowej pozycji, pozwalającej na podpowiadanie branży reklamowej jak w odpowiedni sposób kierować treści do widzów rozgrywek e-sportowych oraz jak do nich dotrzeć poprzez platformy, z których korzystają – powiedział Mike Sepso, SVP ABMN.

Wspomniane wyżej treści (oraz wiele więcej) zostaną zaprezentowane podczas MLG Anaheim Open, dwudniowego turnieju Call of Duty: Black Ops III, który rozpocznie się 10 czerwca 2016 roku. Podczas eventu odbędzie się także inauguracja bliskiej współpracy z serwisem Facebook. Współpraca pozwoli MLG.tv na transmisję zawodów na żywo oraz prezentację najnowszych wiadomości, analiz i wywiadów ze świata e-sportu bezpośrednio do 1,6 miliardów użytkowników Facebooka.

E-sport to ekscytujący segment rynku, który staje się dla nas coraz ważniejszy. Z bazą użytkowników w postaci ponad 1,6 miliarda osób oraz coraz większym zapotrzebowaniem na VOD oraz streamy na żywo (dzięki którym partnerzy portalu mogą zwiększać zaangażowanie swoich społeczności), Facebook zajmuje wyjątkową pozycję, ułatwiającą fanom e-sportu łączenie się ze sobą i wspólne przeżywanie ekscytujących rozgrywek. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy z ABMN, liderem e-sportu, dzięki której fani będą mogli cieszyć się szerokim wachlarzem programów i treści związanych z ich ulubionymi rozgrywkami – komentuje Dan Reed, dyrektor działu Global Sports Partnerships w Facebook.

Źródło: Activision

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie