Szansa na remake Final Fantasy VII nie jest duża

Chociaż miliony graczy marzą o ulepszonym hicie studia Square, prawdopodobieństwo jego wydania jest bardzo małe.

Yoshinori Kitase (reżyser), przyczyn takiego stanu upatruje w trzech czynnikach. Kłopot stanowi budżet, dostępne zasoby ludzkie oraz odpowiednia motywacja. Twórca bowiem chciałby postawić sobie poprzeczkę bardzo wysoko, co wiązałoby się z ogromną ilością pracy, którą musiałby wykonać. Sam przyznaje, że byłby to największy projekt w jego karierze.

Młodsi entuzjaści elektronicznej rozgrywki, mogą nie kojarzyć kultowej produkcji, której premiera miała miejsce w 1997 roku na konsoli PlayStation. FF7 to legenda japońskich gier RPG, która swego czasu oczarowywała grafiką w 3D i wspaniale wyrenderowanymi animacjami. Wciągająca fabuła, doskonale skomponowana muzyka i  charyzmatyczni bohaterowie, to tylko niektóre z niezaprzeczalnych zalet.

Odświeżona edycja Final Fantasy VII, która zadebiutowała w 2012 r. na PC, nie może nosić miana remeak’u, a jedynie lekko odświeżonej wersji. Tytuł wzbogacono o zaledwie kilka opcji, przystosowując go do działania na najnowszych systemach operacyjnych.

Pamiętne intro, które lata temu wywoływało ciarki:

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet