Hideo Kojima stwierdził, że PlayStation 4 to najlepsza konsola stacjonarna

Japoński twórca gier komputerowych wyraźnie wspiera obóz Sony.

Szczególne wrażenie robi na nim oprawa wizualna, jaką potrafi wygenerować PS4.  Konsola nie ma problemu z wysoką rozdzielczością 1080p, przy jednocześnie płynnym utrzymaniu 60 klatek animacji na sekundę. Jego zdaniem możliwości technologiczne sprzętu zbliżają grafikę do fotorealizmu, który jest dla Kojimy celem.  Już jakiś czas temu twórca MGS wspominał, że najnowsza odsłona serii lepiej wygląda na konsoli PlayStation 4, aniżeli na Xbox One.

Hideo Kojima (urodzony w 1963 r.) to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych projektantów gier. Jest również wiceprezesem firmy Konami. Niewiele brakowało, by Kojima został reżyserem filmowym i chociaż tak się nie stało, w wielu jego produkcjach ze świata elektronicznej rozgrywki, widać inspiracje filmowymi obrazami, takimi jak: Akira, Łowca Androidów bądź Terminator. Znany jest przede wszystkim z serii Metal Gear Solid, ale stworzył m.in. cyberpunkową grę przygodową Snatcher.

Wywiad z Hideo Kojimą na chwilę obecną dostępny jest jedynie w wersji japońskiej, ale być może niedługo zostaną dodane angielskie napisy:

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Komentarze (1)

  • 13 lutego 2014 at 14:02
    Permalink

    I ma rację. MS dało ciała w tej generacji, a szkoda…

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet