GTA V na PC ze wsparciem technologii Nvidia

Informacje prosto od producenta kart graficznych GeForce.

W zeszłym roku pojawiły się plotki, że Grand Theft Auto V w wersji na PC będzie tytułem wspierającym technologię Mantle firmy AMD. Jednak ani Rockstar, ani producent kart graficznych z serii Radeon nie potwierdził oficjalnie owej ploteczki.

Czy rzeczywiście tak się stanie? Podczas gdy czekamy na jakiś głos w tej sprawie, ciekawe informacje płyną z konkurencyjnego obozu, czyli od firmy Nvidia.

Na stronie internetowej GeForce wymieniono przy GTA V jedną z ekskluzywnych technologii Nvidia, która będzie obsługiwana przez grę. Zgodnie z tym, co możecie zobaczyć na kończącym newsa PrtSc, tytuł ma otrzymać wsparcie TXAA. To rodzaj antyaliasingu, który oprócz gładszego obrazu umożliwia również zastosowanie techniki jitter sample w całej scenie pomiędzy klatkami, w celu zredukowania migotania, znanego jako temporal aliasing.

Nvidia nie podała, czy oprócz TXAA nadchodzące na blaszaki GTA V wykorzysta inne dodatkowe funkcje kart GeForce, jak choćby HBAO+ czy PhysX.

Przypominamy, że obecnie wsparcie TXAA można włączyć w takich tytułach, jak Assassin’s Creed: Unity, Far Cry 4 czy Titanfall. Również nadchodzące Evolve wykorzysta tę opcję.

Premiera GTA V na PC nastąpi 24 marca.

Co daje włączenie TXAA? Zobaczcie na przykładzie AC: Unity (dokładnie na 1:20)

GTA V na PC ze wsparciem TXAA

GTA-V-Geforce

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

294 Shares
Share294
+1
Tweet