Dlaczego Fallout 4 nie będzie miał trybu multiplayer?

Poprzednia część nie pozwalała na wspólną zabawę w sieci, nadchodząca też nie pozwoli. Choć przymiarki były.

Zastanawiacie się, dlaczego Bethesda nie chce ofiarować graczom wieloosobowej zabawy w Fallout 4? Dlaczego nie było multi w poprzedniej części tytułu czy w świetnym The Elder Scrolls V: Skyrim?

Wierzcie lub nie, lecz za każdym razem, gdy robimy jakąś grę, projektujemy tryb multiplayer żeby zobaczyć, co tak właściwie może z tego wyjść – powiedział Todd Howard, który pracujące nad Fallout 4, w rozmowie z serwisem Mashable.

Wszystko odbywa się jeszcze na etapie pre-produkcji, kiedy koncepcja gry jest rozpisana jedynie na papierze. – Później stwierdzamy: „Tak, nie powinniśmy tego robić”. To doskonała droga do tego, by stracić z oczu główne zadanie, na którym zawsze chcemy się skupić, czyli tryb dla pojedynczego gracza – tłumaczy Todd Howard.

Jak sądzicie – Bethesda podąża właściwą ścieżką, czy porządny multi jednak by się przydał w nadchodzącym Fallout 4?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

14 Shares
Share14
+1
Tweet