Znamy wstępny termin premiery Witchfire. To nie będzie standardowa strzelanka

Witchfire - zrzut ekranu
PC

Zgodnie z obietnicą, twórcy Witchfire podzielili się nowymi informacjami na temat gry. Wspomniano o premierze, rozgrywce i planach na rozwój produkcji.

Potwierdzono, że gra zadebiutuje na PC w czwartym kwartale bieżącego roku. Nie podano dokładnego terminu premiery i PeCetowych platform docelowych, ale w niedalekiej przyszłości poznamy konkrety.

Potwierdzono też ostatecznie, że tytuł ten nie będzie liniową strzelanką z jasno zarysowaną kampanią. Deweloperzy szykują tytuł roguelite. Oznacza to, że każda porażka będzie bardzo bolesna, ale gracz dokona pewnych postępów w rozgrywce i nie straci wszystkiego po śmierci.

Co ciekawe, Witchfire trafi do graczy na początku w formie wczesnego dostępu. Twórcy mają jednak dobre uzasadnienie decyzji o rozwoju swojej produkcji w takiej formie.

Dlaczego wczesny dostęp? Cóż, to coś, co nigdy nie miało sensu w przypadku praktycznie żadnej gry, nad którą pracowaliśmy do tej pory. Jak dokładnie wczesny dostęp miałby działać w przypadku takich gier jak Bulletstorm czy The Vanishing of Ethan Carter?

Ale w przypadku Witchfire ma to całkowity sens. To gra z budowaniem świata i lore, ale mocno skoncentrowana na roguelike’owej pętli rozgrywki.

– czytamy na stronie The Astronauts

The Astronauts zaznaczają, że termin debiutu we wczesnym dostępie może ostatecznie ulec zmianie – taka specyfika branży. Niemniej zakładając brak opóźnień możemy się nastawić, że z pierwszymi wersjami Witchfire zapoznamy się już pod koniec bieżącego roku.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie