Witchfire na nowym gameplay’u. Spojrzenie na trzy różne lokacje
Zapraszamy na krótką prezentację rozgrywki z Witchfire od polskiego studia The Astronauts.
Deweloper stojący za Witchfire podzielił się skromniutkim, lecz treściwym gameplay’em, na którym możemy zobaczyć sporo strzelania oraz trzy lokacje. Na początek mapa na plaży, gdzie nasz bohater rozprawia się z przeciwnikami najpierw za pomocą karabinu, a następnie rewolweru. Później przenosimy się pomiędzy skały, a następnie wędrujemy do pradawnego i pięknie wyglądającego lasu. Choć to bardzo krótka wycieczka, robi duże wrażenie.
Na oficjalnym blogu, studio The Astronauts zdało również krótki raport ze stanu prac nad Witchfire. Obecnie do wyboru są cztery bronie (karabin i trzy pistolety) oraz sześć zaklęć (dwa mniejsze i cztery bardziej potężne). Oprócz tego sześć typów wrogów (w tym jeden boss) oraz trzy areny, które przedstawiono na filmiku.
Materiał pokazuje również nowy HUD (choć nie jest to wersja ostateczna) czy nowy system ostrzegania przed atakiem. Twórcy zdradzili również, że choć obecny build sugeruje liniową budowę poziomów, w ostatecznej wersji gry zobaczymy coś innego. Nie jesteśmy jeszcze gotowi, aby ujawnić szczegóły – zaznacza deweloper.
Witchfire powstaje z myślą o komputerach PC. Data premiery nie jest jeszcze znana.