Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka z teksturami z Wiedźmina 3. Zobaczcie progres graficzny

Ekipa odpowiedzialna za Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka chwali się kolejną parą screenów, które pokazują postęp wizualny projektu.

Powracamy do tematu Wiedźmina, a to za sprawą kolejnych materiałów od twórców Pożegnania Białego Wilka, czyli modu/dodatku do Wiedźmina 2, który opowie o weselu Geralta i Yennefer.

Twórcy projektu wciąż nie ujawnili daty premiery kwitując wszystko powiedzonkiem jak będzie to będzie, lecz żeby umilić nam oczekiwanie, dostaliśmy kolejne obrazki potwierdzające, że naprawdę warto czekać, a wszystko prezentuje się coraz ładniej.

Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka – grafika jeszcze lepsza

Zerknijcie na nowy screen z Nenneke, która przeszła długą drogę. Możemy ze spokojem stwierdzić, że przypomina ona teraz istotę ludzką – czytamy pod udostępnionymi materiałami. Przy okazji zobaczcie poprzednią parę z Geraltem, Priscillą, Vincentem i Carmen, gdzie również widać duży progres.

Twórcy Pożegnania zaznaczają, że długą drogę przeszło też oświetlenie wewnątrz twierdzy. Wiele miejsc było zbyt ciemnych, wiele modeli zbyt mocno odbijało światło. Poranek i wieczór to ciepłe barwy, kiedy głównym źródłem światła są świece, natomiast sceny dzienne będą mieć nieco zimniejszą tonację kolorów. Oczywiście sugerujemy się oświetleniem twierdzy z W3.

Kiedy publikowaliśmy pierwsze screeny, obiło nam się o uszy, że „nasze postaci wyglądają świetnie, no może mają nieco gorsze tekstury niż w W3”. Precyzujemy, że tekstury wszelkiej maści są identycznej jakości jak te używane w Wiedźminie 3, gdyż pochodzą prosto stamtąd. Co różni nasze modele od trójkowych, to materiały, czyli to, jak model interpretuje światło. Dwójkowe materiały i oświetlenie powodują więc, iż postaci będą się różnić, mniej lub bardziej, od ich odpowiedników w W3. Staramy się tak edytować oświetlenie i materiały, by różniły się jak najmniej.

Dajcie znać, czy czekacie na nową przygodę Geralta!

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.