Ubisoft celowo obniża rozdzielczość w Assassin’s Creed: Unity na PlayStation 4?
Twórcy poinformowali wczoraj, że tytuł odpalimy w takiej samej rozdzielczości oraz płynności na obu konsolach nowej generacji.
Jak pisaliśmy kilkanaście godzin temu, Assassin’s Creed: Unity uruchomimy na PS4 oraz XOne w rozdzielczości 900p oraz płynności 30 klatek na sekundę. - Zdecydowaliśmy się na identyczną wartość w przypadku tych platform, by uniknąć różnych debat na temat wydajności – powiedział serwisowi Videogamer Vincent Pontbriand, starszy producent w Ubisoft Montreal.
Gracze doszli do wniosku po wczorajszej informacji, że Ubisoft - zrównując oprawę graficzną na obu konsolach - zaniża jej poziom na PlayStation 4. Deweloper tłumaczy się dzisiaj, że jego słowa zostały źle zrozumiane.
Rzecznik Ubisoftu wyjaśnia, że twórcy nie obniżyli specyfikacji Assassin's Creed: Unity na jednym sprzęcie kosztem drugiego.
- Assassin's Creed Unity powstało od podstaw z myślą o nowej generacji konsol. Przez ostatnie cztery lata staraliśmy się osiągnąć jakość, którą teraz można zobaczyć na Xbox One, PS4 i PC. To był proces tworzenia w ramach określonego celu, a nie ograniczania. Jesteśmy dumni i możemy powiedzieć, że zrealizowaliśmy plany na wszystkich platformach - tłumaczy Ubisoft.
Owym celem - jak twierdzi deweloper - od początku była natywna rozdzielczość 900p zarówno na PlayStation 4, jak i na Xbox One.
Assassin’s Creed: Unity pojawi się w sprzedaży 13 listopada tego roku.