Twórca Assassin’s Creed Unity: 30 klatek na sekundę lepsze niż 60 klatek płynności

Twórca Assassin’s Creed Unity: 30 klatek na sekundę lepsze niż 60 klatek płynności
Newsy PC PS4 XOne
Assassins-Creed-Unity-(9c)Jesteście ciekawi, dlaczego?
Na początku tego tygodnia Ubisoft poinformował, że Assassin's Creed: Unity odpalimy na PS4 oraz Xbox One w rozdzielczości 900p oraz 30 fps. Vincent Pontbriand, starszy producent w Ubisoft Montreal,wyjaśniał wówczas, że taki krok pozwoli uniknąć różnych debat na temat wydajności. Dzień później słyszeliśmy tłumaczenie, że twórcy nie obniżyli specyfikacji Assassin’s Creed: Unity na jednym sprzęcie kosztem drugiego. Dzisiaj ciąg dalszy historii... Tym razem głos zabrał projektant poziomów Nicolas Guerin, który w rozmowie z serwisem TechRadar stwierdził, że tak w zasadzie to 30 fps jest lepsze od 60 fps. Guerin wspomniał, że studio Ubisoft przez długi czas skupiało się na 60 klatkach płynności, lecz teraz dąży do 30 klatek, ponieważ gra jest przez to bardziej kinowa. Poza tym, według Nicolasa, 60 klatek nie wygląda zbyt prawdziwie. Człowiek Ubisoftu wspomniał, że w serii Rachet and Clank zrezygnowano z 60 klatek, co ponoć wyszło tylko na dobre. - Sądzę, że cała branża porzuca powoli ten standard, ponieważ trudno go osiągnąć. Prace są dwa razy cięższe, a ich wynik pod względem jakości renderowanego obrazu wcale nie tak zachwycający - mówi Nicolas Guerin. I co Wy na to?
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie