Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

0 komentarzy

Sprzedali 4 mln sztuk gry, ale dla EA to za mało

Znana marka nie doczeka się kontynuacji.

Niedawno w sieci pojawiła się informacja, że EA postanowiło zamknąć studio Visceral Studios. Teraz na temat kulis pracy w nim postanowił wypowiedzieć się jeden z pracowników – twórca poziomów w Battlefield Hardline czy też gier z serii Star Wars. Mowa Zachu Wilsonie.

Napisał on na Twitterze, że dla przykładu Dead Space 2 sprzedało się w liczbie ponad 4 mln kopii, ale nie był to zadowalający wynik dla EA. To by wyjaśniało fakt, że w Dead Space 3 pojawiły się mikrotransakcje – zapewne miały pomóc w utrzymaniu rentowności marki. Teraz też wiemy, że kolejna odsłona na pewno się nie pojawi.

11 premier gier na obecny tydzień. Ekskluzywnie dla PS4, bulwersujący humor, chwila prawdy dla twórców Gothica…

Jak widać w produkcji gier AAA liczy się nie tylko wynik sprzedaży. Oczywiście 4 mln sprzedanych sztuk nie jest imponujący, ale też nie stanowi niskiego progu. Być może EA poświęciło zbyt wiele pieniędzy w produkcję wszystkich trzech części i dlatego kilka milionów sprzedanych sztuk nie przyniosło spodziewanych zysków.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się