Slitterhead zaskoczy rozgrywką. Pojawią się elementy niespotykane w innych grach
Slitterhead zapowiada się bardzo ciekawie. Szef Bokeh Game Studio, Keiichiro Toyama, podzielił się kolejnymi informacjami na temat swojego projektu.
Rozgrywka w gruncie rzeczy nie będzie niczym rewolucyjnym. To horror akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Twórcy zamierzają jednak wprowadzić mechaniki, których nie widzieliśmy jeszcze w żadnych innych tytułach dostępnych na rynku.
Nie mogę jeszcze zdradzić zbyt wielu szczegółów, ale mogę powiedzieć, że będzie to przygodowa gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Jednak gra będzie zawierała wiele nowych mechanik, które do tej pory nie były spotykane w innych grach, więc myślę, że zaowocuje to unikalnym doświadczeniem.
– powiedział Keiichiro Toyama w rozmowie z IGN
Toyama zaznaczył też, że Slitterhead ma sprawiać frajdę. Choć jest to tytuł grozy, możemy liczyć na przyjemną rozgrywkę. Na razie oszczędził jednak konkretów na jej temat.
Mimo, że jest to horror, chcemy stworzyć grę, która będzie bawić na wielu płaszczyznach, z historią pełną tajemnic i nowymi rodzajami akcji w rozgrywce.
Keiichiro Toyama opowiedział w tym samym wywiadzie o tym, jak długo potrwają prace nad grą. Wspomniał też, że momentami może wręcz szokować – więcej informacji znajdziecie w naszym artykule.