PS5 miało być „dużo większe”. Autor designu o wymiarach konsoli

0 komentarzy

Nowe PlayStation jest prawdziwym gigantem. Osoby, które narzekają na gabaryty systemu, powinny jednak wiedzieć, że początkowo miał on być jeszcze większy.

W wywiadzie dla Washington Post starszy dyrektor artystyczny SIE i zarazem autor projektu next-gena Yujin Morisawa zdradził parę szczegółów dotyczących tego, jak wyglądały jego wstępne prace nad konsolą.

Dyrektor przyznał, że jego design miał pokazać charakter „potężnej maszyny”. Projektant wyjawił też, że choć całość wygląda trochę tak, jakby była wzorowana na materii organicznej, to jednak bazą projektu były wyłącznie precyzyjne pomiary.

Media zainteresowała jeszcze jedna rzecz, a mianowicie to, co Yujin Morisawa powiedział o rozmiarach next-gena:

Na początku, gdy zaczynałem rysować, PS5 było o wiele większe, mimo że nie znałem wtedy planów inżynierów dotyczących sprzętu. Nawet mnie trochę rozbawiło, gdy usłyszałem, że konsola na moim rysunku jest za duża. Musiałem więc uszczuplić projekt w porównaniu z pierwszym szkicem.

Trudno sobie wyobrazić, że nowe PlayStation mogło być większe, skoro i tak w zestawieniu z dostępnymi na rynku systemami prezentuje się, mówiąc delikatnie, okazale. Tutaj zobaczycie porównanie wielkości next-gena Sony z pozostałymi konsolami.

Dagmara Kottke

Przygodę z grami zaczynała od tytułów takich jak Worms, THPS i Pizza Connection 2. Aktualnie obcuje przede wszystkim z produkcjami strategicznymi i pomysłowymi indykami; ogólnie gra w tytuły, w które nikt nie gra – i czyta książki, których nikt nie czyta.
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się