Netflix – ceny pakietów. Platforma testuje rabaty dla ofert na 3, 6 i 12 miesięcy
Odpierając ataki konkurencji, Netflix testuje w Indiach wprowadzanie rabatów dla abonentów “długodystansowych”. Zniżki obejmują pakiety usługi na 3, 6 i 12 miesięcy.
Netflix ostatnimi czasy trochę ginie w natłoku ofert od konkurencyjnych platform, takich jak Disney+ czy Apple TV+. W obawie przed utratą subskrybentów, streamingowy gigant postanawia reagować. Ot, chociażby testując wprowadzanie zniżek za wykupienie usługi na 3 miesiące i dłużej.
Teoretycznie Netflix nie ma się czego obawiać, zwłaszcza w najbliższym czasie – przecież 20 grudnia na platformie debiutuje Wiedźmin, który jest jednym z najbardziej wyczekiwanych seriali roku. Opowieść bazującą na opowiadaniach Andrzeja Sapkowskiego i grze komputerowej chciałby obejrzeć chyba każdy fan Geralta – zwłaszcza że serial jest podobno dobry: w sieci już od dawna pojawiają się jego pozytywne recenzje. Mimo to firma trochę obawia się o utratę klientów.
Okazuje się, że Netflix rozpoczął w Indiach testowanie nowej oferty subskrypcji, dzięki której możemy sobie wykupić dostęp do platformy na okres 3, 6 lub 12 miesięcy. Nie byłoby w tym nic ekscytującego, gdyby nie fakt, że nabywając każdy z tych pakietów, otrzymamy stosowny rabat: w przypadku subskrypcji na 3 miesiące będzie to 20 procent, w przypadku Netflixa na pół roku będzie to już 30 procent – a za wykupienie oferty rocznej otrzymamy już 50-procentową zniżkę.
Aktualnie rabat jest dostępny tylko w Indiach i dotyczy najdroższego pakietu (4K). Po uwzględnieniu zniżki, w rocznej ofercie mieszkańcy Indii płacą za miesiąc Netflixa równowartość 22 złotych.
W Polsce najdroższy abonament platformy kosztuje 52 zł za miesiąc, co równa się sumie 624 złotych za rok. W promocji za roczny dostęp do oferty zapłacimy 312 złotych. Miesięcznie będzie to 26 złotych. Dla porównania, za Disney+ klienci usługi płacą 32,99 za miesiąc i 329,99 złotych za rok. HBO GO natomiast kosztuje 24,90 miesięcznie (298 złotych rocznie).