Już ponad milion sprzedanych sztuk gamingowych słuchawek HyperX
Osiągnięcie takiego wyniku zajęło producentowi dwa lata.
Od daty premiery pierwszych słuchawek, portfolio marki zostało rozszerzone do ponad dziesięciu produktów, a kolejna nowość zapowiedziana jest na ten rok.
– Od premiery pierwszego zestawu słuchawkowego w 2014 roku, stale rozwijamy nasze portfolio produktów pod względem wyglądu i dodatkowych udogodnień. Takie działanie pozwoliło nam stworzyć standardy, których oczekują gracze – mówi Edward Baily, business manager regionu EMEA w HyperX.
– W związku z rosnącą popularnością profesjonalnej oraz casualowej rozrywki na komputerach, konsolach oraz mobilnych platformach zdecydowaliśmy się postawić na zupełnie nowy poziom komfortu oraz jakości oferowanego dźwięku. Osiągnięcie poziomu miliona sprzedanych egzemplarzy to ogromny sukces, a to dopiero nasze pierwsze kroki – dodaje.
W czerwcu 2016 roku premierę miały słuchawki CloudX, dedykowane konsoli Xbox One, które zostały oficjalnie zatwierdzone przez Microsoft. Tuż po ich premierze HyperX zapowiedział kolejną niespodziankę dla fanów elektronicznej rozrywki – limitowaną edycję wspomnianego zestawu słuchawkowego – HyperX CloudX Revolver Gears of War, który na rynku pojawi się jesienią razem z wyczekiwaną premierą gry Gears of War 4.
HyperX to seria wysokowydajnych produktów Kingston Technology, składająca się z szybkich pamięci DDR3, SSD, przenośnych pamięci USB Flash oraz słuchawek. Opracowane z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach, amatorach overclockingu oraz entuzjastach najszybszych systemów produkty HyperX są znane na całym świecie dzięki wysokiej jakości, wydajności i innowacyjności. Marka HyperX jest zaangażowana w świat e-sportu i sponsoruje ponad 20 zespołów z całego świata. Jest także głównym sponsorem Intel Extreme Masters. Stoiska HyperX można znaleźć na wielu imprezach branżowych, m.in. Brasil Game Show, China Joy, DreamHack, oraz PAX.
Źródło: HyperX