GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana – testy beta opóźnione. Poznaliśmy datę startu
Polski deweloper tłumaczy, że musi dopracować tytuł przed oddaniem go w ręce graczy.
Początkowo studio CD Projekt RED planowało otworzyć zamkniętą betę nadchodzącej produkcji GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana we wrześniu tego roku. Wówczas do sprawdzania karcianki mieli przystąpić posiadacze komputerów PC oraz konsol Xbox One. W późniejszym terminie beta miała zostać udostępniona również na PlayStation 4.
Niestety plany się zmieniły i jak podaje CD Projekt RED, z wrześniowej bety nic nie wyjdzie. Podczas targów E3 ogłosiliśmy, że zamknięta beta GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej rozpocznie się we wrześniu. Niestety, ale potrzebujemy nieco więcej czasu, zanim oddamy grę w Wasze ręce. Szansę na zrobienie pierwszego wrażenia ma się przecież tylko jedną, a stworzenie dobrej gry liczy się dla nas bardziej niż sztywne trzymanie się terminów. Mówiąc wprost: nim wystartujemy, chcemy mieć pewność, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Nowy termin rozpoczęcia zamkniętej bety to 25 października. Przepraszamy, że musicie czekać nieco dłużej – czytamy w komunikacie od zespołu GWINTA.
Niestety nie doprecyzowano, czy 25 października testy rozpoczną się jedynie na PC i Xboksie One, czy skoro mamy opóźnienie, jednocześnie wystartują również na PlayStation 4. Póki co, na oficjalnej stronie produkcji nadal możemy zapisywać się na testy tylko w wersji na PC/XOne. Kto chce się zgłosić, niech zajrzy na tę stronę.
Gamescom 2016 – zagraj w Gwinta w trakcie targów
CD Projekt RED zaprasza na pierwszy publiczny pokaz gry Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana. Jeśli macie zamiar odwiedzić niemiecką Kolonię w dniach 17-18 sierpnia, to zarezerwujcie sobie trochę czasu, aby odwiedzić nasze rodzime studio w hali nr 8, na stoisku B-053. To tam będzie okazja, aby uczestniczyć w pierwszym publicznym pokazie gry Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana. Producent daje więc możliwość zobaczenia gry jeszcze przed zamkniętymi testami.
– GWINT powstał w ogromnej mierze dzięki staraniom naszej społeczności – otrzymaliśmy tysiące wiadomości z prośbami o stworzenie samodzielnej wersji Wiedźmińskiej karcianki i wreszcie nadszedł czas, kiedy możemy po raz pierwszy oddać ją w ręce graczy! – komentuje Marcin Momot, Straszy Koordynator ds. Społeczności oraz Mediów Społecznościowych. – Gamescom to wspaniała okazja, żeby osobiście podziękować graczom za ich wsparcie, dlatego zachęcamy Was do odwiedzenia naszego stoiska i porozmawiania z nami o Waszych odczuciach związanych z GWINTEM – dodaje Momot.
GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana pozwoli komunikować się graczom?
Na oficjalnym forum RED’ów zaczęto zastanawiać się, czy nadchodzący GWINT pozwoli w jakiś sposób komunikować się przeciwnikom. CD Projekt RED mógłoby wprowadzić do tytułu czat lub gotowe odzywki, wybierane z przygotowanej listy. Możliwości jest wiele, lecz dotychczas nie wiedzieliśmy, czy jakakolwiek z nich zostanie wykorzystana.
Marcin Momot uspokaja jednak, że pewien sposób komunikacji zostanie w GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana udostępniony, choć szczegółów jeszcze nie poznaliśmy. – Pracujemy nad tym, aby komunikacja w pewnej formie była między graczami możliwa. Więcej szczegółów podamy oczywiście w stosownym czasie. Natomiast, nie martwcie się – mamy to w planach – będzie można komentować zagrania przeciwnika – zaznacza przedstawiciel CD Projekt RED.
Możliwe, że czegoś więcej na omawiany temat dowiemy się podczas tegorocznych targów Gamescom, na których polskie studio pojawi się ze swoją produkcją. Przypominamy, że GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana jest tworzony z myślą o PC, PlayStation 4 i Xbox One.