Funkcja Quick Resume na efektownym pokazie. Na dokładkę Gears 5 w 120 FPS

Funkcja Quick Resume na efektownym pokazie. Na dokładkę Gears 5 w 120 FPS
Newsy Xbox Series

W sieci pojawił się świetny pokaz możliwości funkcji Quick Resume. Dodatkowo na materiale zaprezentowano rozgrywkę z Gears 5 w 120 klatkach na sekundę.

Jeśli często zdarza wam się grać w kooperacji ze znajomym, który co rusz musi odejść “na chwilkę” od konsoli, to funkcja Quick Resume została stworzona właśnie dla was. Pozwala ona na niemal natychmiastowe rozpoczęcie innej gry bez konieczności czasochłonnego wyłączania aktualnie ogrywanej produkcji.

Na kanale Dee Batch ukazał się materiał, w którym zaprezentowano działanie QR w kilku produkcjach. Zmiana Star Wars Jedi: Fallen Order na Minecraft Dungeons zajęła dokładnie kilka sekund, a cały proces był wręcz dziecinnie prosty. Sprawa wygląda podobnie w przypadku innych pokazanych gier, które również wczytały się bardzo szybko. Wychodzi na to, że Microsoft ma kolejnego asa w rękawie, który pozwoli im przekonać do swojej konsoli więcej graczy.

Quick Resume naprawdę robi wrażenie, ale jestem ciekaw, czy działa w przypadku kompetytywnych gier sieciowych. Oczekiwanie na rozpoczęcie rundy w – na przykład – Rainbow Six Siege mogłoby stać się czystą przyjemnością.

W poniższym filmie można ujrzeć również rozgrywkę z Gears 5, którą, o dziwo, nagrano na Xbox Series S. Gra działa w 120 klatkach na sekundę i wygląda przy tym naprawdę ślicznie. Tutaj pojawia się pytanie, czy jest to kwestią długiego procesu optymalizacji produkcji pod nową konsolę, czy Xbox Series S jednak nie jest tak mało wydajny, jak myślała część graczy.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie