Dying Light 2 idzie w jakość, a nie ilość. Techland zaprezentował “drzewka” umiejętności
Dying Light 2 jest dosłownie tuż za rogiem. Grę niedawno ozłocono, a Techland dzieli się kolejnymi materiałami z ukończonej produkcji – tym razem padło na pokaz umiejętności protagonisty.
W pierwszym Dying Light mieliśmy aż pięć “drzewek” rozwoju (wliczając drzewko kierowcy z dodatku The Following) oraz dodatkowe, szóste drzewko do trybu Nocnego Łowcy, w którym wcielaliśmy się w zombiaki. Co ciekawe, DL2 zaoferuje tylko dwie drogi rozwoju naszej postaci: Combat i Parkour. Jest ku temu jednak dobry powód.
Patrząc na ujawnione umiejętności możemy zauważyć, że brak tu zapychaczy w postaci “odblokuj, aby zyskać 10% więcej obrażeń”. Każdy zaprezentowany skill gwarantuje nam świeżą umiejętność, która zwiększy nasz wachlarz ruchów. Zanosi się więc na to, że Dying Light 2 położy większy nacisk na statystyki wyposażenia, jednak za to otrzymamy unikatowe skille.
Poniżej znajdziecie pokaz wybranych umiejętności z obu drzewek rozwoju postaci.
Techland ujawnił już wcześniej, że każda umiejętność będzie miała spory wpływ na rozgrywkę. Prawie (no właśnie – prawie to słowo klucz) każdy odblokowany punkt na drzewku zagwarantuje nam zupełnie nowego skilla. Być może pojawią się więc mniejsze ulepszenia postaci, ale większość punktów wpakujemy w kolejny element naszego wachlarza umiejętności.