“DirectX 12 poprawi wydajność procesora graficznego o 20 procent”

“DirectX 12 poprawi wydajność procesora graficznego o 20 procent”
Newsy PC XOne
Phil SpencerSzef działu Xbox tłumaczy, jakie korzyści przyniosą nowe biblioteki.
Podczas imprezy Game Developers Conference mogliśmy posłuchać, jak Phil Spencer zachwala nadchodzącego DX12. Według niego DirectX 12 nie tylko poprawi wydajność CPU nawet o 50 procent (w zależności od gry), lecz zwiększy również moc GPU. O ile? Nawet o 20 procent! Phil Spencer zaznaczył, że było tak w przypadku testowanego na DX12 tytułu Fable Legends. To spore doładowanie. Pozostaje czekać i zobaczyć, jak w rzeczywistości nadchodzące API wpłynie na wygląd robionych pod nowe biblioteki gier. Niestety Phil Spencer pozostawił wszystkich z wielką niewiadomą odnośnie jednej, lecz bardzo ważnej kwestii. Nie uściślił bowiem, czy chodziło mu o Fable Legends w wersji na PC, czy w wersji na konsolę nowej generacji. No, ale skoro jest szefem działu Xbox, można przypuszczać, że odnosił się właśnie do XOne.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie