“DirectX 12 poprawi wydajność procesora graficznego o 20 procent”
Podczas imprezy Game Developers Conference mogliśmy posłuchać, jak Phil Spencer zachwala nadchodzącego DX12.
Według niego DirectX 12 nie tylko poprawi wydajność CPU nawet o 50 procent (w zależności od gry), lecz zwiększy również moc GPU. O ile? Nawet o 20 procent! Phil Spencer zaznaczył, że było tak w przypadku testowanego na DX12 tytułu Fable Legends.
To spore doładowanie. Pozostaje czekać i zobaczyć, jak w rzeczywistości nadchodzące API wpłynie na wygląd robionych pod nowe biblioteki gier.
Niestety Phil Spencer pozostawił wszystkich z wielką niewiadomą odnośnie jednej, lecz bardzo ważnej kwestii. Nie uściślił bowiem, czy chodziło mu o Fable Legends w wersji na PC, czy w wersji na konsolę nowej generacji. No, ale skoro jest szefem działu Xbox, można przypuszczać, że odnosił się właśnie do XOne.