Cyberpunk 2077 – w środę wielki dzień dla gry. Czy deweloperzy przygotują coś specjalnego?

Cyberpunk 2077 – w środę wielki dzień dla gry. Czy deweloperzy przygotują coś specjalnego?
Newsy PC PS4 XOne

Konferencja E3 zbliża się wielkimi krokami, a najnowsze obietnice CD Project RED pozwalają przypuszczać, że być może jeszcze przed tym wielkim eventem producenci uchylą nam rąbka tajemnicy o grze.

Cyberpunk 2077 – 6 lat od ogłoszenia gry

Za dwa dni minie sześć lat, od momentu ogłoszenia przez CD Project RED gry Cyberpunk 2077. Wszyscy chcemy wierzyć, że REDzi o rocznicy pamiętają i co więcej: coś z tej okazji przyszykują. Czy faktycznie w środę dowiemy się czegoś jeszcze przed E3 czy też nie: tego nie wiadomo, niemniej deweloperzy przyznali na dniach, że akcja marketingowa dotycząca Cyberpunk 2077 ma być długa, niespieszna oraz idąca w koszty przewyższające te z Wiedźmina.

Cyberpunk 2077 – długa kampania marketingowa

Cyberpunk 2077 został zapowiedziany 6 lat temu, a teraz prezes CD Projekt Adam Kiciński oficjalnie ogłasza, że kampania marketingowa gry będzie długa. Wygląda więc na to, że strategia rozległej w czasie kampanii mogła zostać wprowadzona już dawno temu, gdyż już teraz trwa ona… długo. Miejmy nadzieję, że po nadchodzącej konferencji E3, CP77 nabierze nieco tempa i kolejne informacje będą do nas przychodziły w mniejszych odstępach czasu.

8 premier na obecny tydzień. Polacy zapraszają do piekła

Cp77 – 300 osób pracuje nad grą

Kiciński ubrał temat w następujące słowa: Chcemy opowiedzieć graczom dość dużo o Cyberpunku 2077, będzie to nowy tytuł, nowy świat. W związku z tym kampania gry nie będzie kampanią ekspresową. W zdaniach następujących po tej wypowiedzi prezes przyznał, że ma na myśli więcej niż kilka miesięcy kampanii marketingowej. Dodał również, że obecnie w produkcje zaangażowanych jest 300 osób.

Cyberpunk 2077 na E3 2018

Z końcem kwietnia upewniliśmy się, że Cyberpunk 2077 pojawi się na tegorocznych targach E3, a w chwilę później dostaliśmy informacje, że prezentacja gry ma potrwać nawet godzinę. Jeśli produkcji faktycznie poświęconych zostanie około 60 minut, to trzeba przyznać, że będzie co oglądać, a przynajmniej nawet jeśli nie oglądać, to w takich ramach czasowych deweloperzy powinni całkiem sporo o grze powiedzieć. Oby tylko na wysypie informacji nie skończyło się w obrębie E3 i dalsze plany na długą strategię marketingową nie zaowocowały jedynie kolejnymi beep w mocno oddalonych od siebie okresach czasu.

Ewelina Stoj
O autorze

Ewelina Stoj

Redaktor
Bardziej od konkretnych gatunków ceni sobie kiedy gra ma "duszę" i pouczający przekaz. Nieco osamotniona w męskim świecie ruchomych pikseli próbuje udowodnić światu, że gry to także sztuka.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie