CD Projekt RED o błędach i płynności w Wiedźmin 3: Dziki Gon. Gra już ukończona!
Wczoraj pisaliśmy - nawiązując do opóźniającego się Wiedźmina 3 - że lepiej dostać dopracowany i wolny od bugów tytuł niż przedwczesną premierę, nawet, jeśli by chodziła w 100 klatkach na sekundę.
Marcin Iwiński zapewnił, że zespół pracujący nad grą dostał dodatkowy czas, by zająć się właśnie dopracowaniem gry.
- Usuwamy ostatnie błędy oraz wciąż pracujemy nad optymalizacją w różnych lokacjach. Dzięki temu zobaczycie płynniejszą rozgrywkę, a gra będzie wyglądała lepiej na wszystkich platformach - tłumaczy Marcin Iwiński na łamach serwisu Nerdacy.
Dodaje, że cała zawartość została już ukończona, więc żadne nowe elementy nie będą dodawane do gry. - Skala otwartego świata w Wiedźmin 3: Dziki Gon jest bezprecedensowa, więc nie bójcie się, zapewnimy Wam zabawę na wiele tygodni - zapewnia Marcin Iwiński.
Przypominamy, że premiera Wiedźmina 3 została przesunięta na 19 maja 2015 roku. Tytuł wyjdzie na PC oraz konsole PS4 i Xbox One.