Battlefield 2042 miał być zupełnie inną grą? Tak twierdzi gracz, ma mocne argumenty
W Battlefield 2042 można natrafić na wiele decyzji twórców, które zdają się być nie do końca sensownie uargumentowane. Jeden z graczy zebrał sporo dowodów na to, że taka postać rzeczy może mieć związek z tym, że gra mogła być wcześniej tworzona pod kątem battle royale.
Na Reddicie użytkownik skrywający się pod nickiem Neryuslu podzielił się swoimi przemyśleniami na temat mechanik i systemów zawartych w BF2042. Według niego gra miała być początkowo BR, a obecnie w tytule można znaleźć sporo dowodów potwierdzających teorii. Poniżej znajdziecie najlepsze z nich:
- Ogromne mapy (zbyt duże dla normalnej rozgrywki w BF, nawet dla 128 graczy)
- Płyty pancerza
- Brak możliwości przełączania/tworzenia oddziałów
- Przydługi czas oczekiwania, gdy jest się powalonym, bez widoczności dla medyków, ponieważ początkowo tylko Twój oddział BR powinien móc cię ożywić
- System + dla broni, zamiast dodatków do łupów z ziemi
- Brak przeglądarki serwerów, ponieważ nie potrzebujesz jej w BR
- Brak tabeli wyników
- Brak kampanii
Zagłębiając się w pomysł redditora, można stwierdzić, że jest w nim jakieś ziarnko prawdy. Muszę się zgodzić z tym, że podczas grania w Battlefield 2042 odczuwałem wcześniej, że niektóre elementy rozgrywki nie do końca się zazębiają w obecnej formie. Szczególnie te niesamowicie długie leżenie na podłodze, będąc jedną nogą w grobie jest dla mnie czymś nietrafionym. Z drugiej strony Hazard Zone jest poniekąd taką wariacją na temat battle royale i sam nie zdziwię się, jeśli to właśnie ten tryb wywołał sporo omawianych naleciałości.