W Star Wars Battlefront priorytetem szybkość animacji

DICE jest przekonane, że ważniejsze od rozdzielczości jest zachowanie odpowiedniej płynności animacji.

Johan Andersson z DICE jasno dał do zrozumienia, że dla producenta w przypadku Star Wars Battlefront najważniejsza jest szybkość animacji. Do tego stopnia, że są w stanie pójść na kompromis i zmniejszyć rozdzielczość, aby tylko zachować płynność rozgrywki.

Andersson wypowiedział się w tym temacie odnośnie krytyki związanej z niską rozdzielczością gry na konsolach najnowszej generacji. Dla przypomnienia dodamy, że w wersji na PS4 gra ma działać w 900p a na Xboksie One 720p. Gracze oczekiwali jednak 1080p.

– Szybkość animacji i wierność rzeczywistości są królem. Nie chcemy ich poświęcać kosztem większej rozdzielczości – podkreśla Johan Andersson.

Jak dodaje, w grach takich jak Star Wars Battlefront, gdzie stawia się przede wszystkim na rozgrywkę w sieci, ważniejsza dla graczy jest właśnie płynność animacji a nie rozdzielczość. DICE celuje na konsolach w 60 klatek na sekundę. Co prawda testy beta Star Wars Battlefront pokazały, że momentami gra zwalnia, ale jednak po dopracowaniu szczegółów, jest spora szansa, że zakładaną wartość uda się utrzymać.

Co Wy o tym sądzicie? Ważniejsza jest dla Was rozdzielczość czy płynność animacji w przypadku sieciowych strzelanek?

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet