System walki w Torment: Tides of Numenera będzie turowy

Jeśli liczyliście, że duchowy spadkobierca niezapomnianej gry Planscape: Torment będzie pod względem mechaniki potyczek zbliżony do oryginału, musicie porzucić nadzieję.

Wpływ na ta kontrowersyjną decyzję mieli wpływ sami graczy, którzy to jakiś czas temu dali nowemu Tormentowi zielone światło na KIckstarterze, wpłacając niebagatelną sumę przekraczającą 4 miliony dolarów, by projekt mógł powstać. W głosowaniu wzięło około 15 tys. osób, nieznacznie przechylając szalę zwycięstwa w kierunku wykorzystania rozwiązania, opartego na systemie walki stosowanym w pierwszych grach z serii Fallout. Zapomnijcie więc o bitwach w czasie rzeczywistym, które mogliśmy przerwać pauzą, by wydać rozkazy członkom naszej drużyny. Premiera gry będzie miała miejsce dopiero w 2015 roku, pozostaje tylko westchnąć wehikuł czasu, to byłby cud

[youtube link=”http://www.youtube.com/watch?v=Q9CiS5L8zVM” width=”590″ height=”332″]

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Komentarze (1)

  • 12 grudnia 2013 at 10:44
    Permalink

    Ciekawe ile w tej grze będzie rozwiązań z klasyka. Mam nadzieję, że jak najwięcej! 🙂

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet