Star Fox Zero będzie działać z prędkością 60 klatek na sekundę. Na dwóch ekranach

Platinum Games oraz Nintendo wyjaśniają powody opóźnienia premiery Star Fox Zero.

Kilka tygodni temu dostaliśmy informację, że data premiery Star Fox Zero została przesunięta na marzec przyszłego roku. Pierwotnie produkcja miała się ukazać jeszcze w tym roku. Dziś Platinum Games, które tworzy pod okiem Nintendo wspomniany tytuł, odkrywa nieco kart dotyczących opóźnienia.

Mamy w tej chwili dwa ekrany, na których wyświetlany jest obraz w 60 klatkach na sekundę. To swojego rodzaju kamień milowy w grach. Nie jest też to coś, co robiliśmy wcześniej w Platinum Games, a nawet coś, co w ogóle było robione w branży gier. Stawia to więc nowe wyzwania – komentuje Yusuke Hashimoto z Platinum Games.

Wychodzi więc na to, że twórcy muszą jeszcze dopracować produkcję, aby ta działała na obu ekranach z prędkością 60 klatek na sekundę. Mamy nadzieję, że się uda!

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet