Pod tym wględem Ucharted 4 będzie niemal klonem The Last of Us

Twórcy wyjawiają, które cechy TLoU będą szczególnie widoczne w Uncharted 4.

Jako studio producenckie, Naughty Dog czerpie sporo doświadczenia z różnych swoich marek. Nic dziwnego, że niektóre elementy znane z poprzedniej gier, zobaczymy w najnowszej produkcji. Mowa na przykład o systemie skradania.

Skradanie się było bardzo ważnym elementem The Last of Us. Całej tej mechaniki nie widzieliśmy jednak w żadnej części Uncharted, aż do czwartej odsłony. Waylon Brinck ze studia producenckiego twierdzi, że gracze będą musieli stawić czołowo bardziej inteligentnym wrogom.

Zaczerpnęliśmy wiele elementów skradankowych z The Last of Us, aby gracz miał więcej opcji podczas walki. Będzie można unikać wrogów, tracić ich linię wzroku czy skradać nieopodal nich – twierdzi Brinck.

Wszystko to będzie bardziej precyzyjne i realistyczne niż było w poprzednich odsłonach. Może to też zatem wymusić nieco inny styl rozgrywki, co powinno urozmaicić grę.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet