Druga część Shelter pozwoli nam wcielić się w samicę rysia

Jedynka umożliwiała nam sterowanie borsukiem, kontynuacja stawia na drapieżnika.

Koncepcja gry koncentruje się wokół stworzenia optymalnych warunków do ochrony naszej leśnej rodziny. Bohaterka jest bowiem w ciąży i początek pozycji skupiać się będzie na znalezieniu odpowiedniego miejsca do wydania na świat potomstwa.

Chcąc zapewnić pokarm zwierzakom zmuszeni zostaniemy do polowania, w sytuacji gdy ich życie będzie z kolei zagrożone będziemy mogli je do siebie przywołać. Ryś bowiem znajduje się w połowie łańcucha pokarmowego, więc trzeba być czujnym by chronić kocięta przed groźniejszymi gatunkami.

Produkcja posiada wiele survivalowych elementów i pokazuje jak bezwzględna jest natura oraz że przeżycie każdego dnia to istna walka o przetrwanie. Z racji tego, iż rysica jest bardziej mobilna niż borsuk, pozycja stanie się bardziej dynamiczna. Gra ma zaoferować otwarty świat i mniej liniową rozgrywkę niż w pierwowzorze. Premiera planowana jest na rok 2014, a tytuł ma ukazać się jedynie na PC.

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

1 Shares
Share1
+1
Tweet