Sackboy: A Big Adventure w nowych szczegółach. Brak tworzenia poziomów i dodatkowa treść

0 komentarzy

Opublikowano kilka nowych informacji o Sackboy: A Big Adventure. Gra nie otrzyma uwielbianego przez fanów trybu, ale do trafi do niej sporo treści.

Gracze tęsknią za serią Little Big Planet. Sympatyczna platformówka z rozbudowanym edytorem poziomów zaskarbiła sobie serca i kontrolery wielu osób, jednak na jej oficjalną kontynuację przyjdzie nam pewnie jeszcze długo poczekać, o ile w ogóle ją otrzymamy.

Póki co musimy zadowolić się spin-offem serii. Sackboy: A Big Adventure zaoferuje nieco odmienną względem innych przygód „szmaciaka” rozgrywkę i wiele wskazuje na to, że nie wszyscy fani będą zadowoleni.

Jeden z deweloperów z Sumo Digital zdradził, że gra nie otrzyma kreatora poziomów. Wywiad z twórcą pojawił się na portalu Launcher.

To kompletnie nowy kierunek dla Sackboy’a. Podjęliśmy decyzję, aby skupić się na rozgrywce tak, aby stworzyć najlepszą możliwą, kooperacyjną platformówkę 3D. Oznacza to dla nas świetne sterowanie postacią, bogaty i interaktywny świat, a także ogrom różnorodności, które sprawią, że każdy poziom będzie unikatowy.

~Ned Waterhouse, projektant z Sumo Digital

Choć brak możliwości stworzenia własnych leveli rozczaruje bardzo wielu fanów, to obietnica dostarczenia świetnej gry brzmi całkiem sensownie. W kwestii tworzenia własnych treści na PlayStation wciąż przoduje Dreams i podejrzewam, że Sumo Digital nie chciało tworzyć konkurencji zaprzyjaźnionemu Media Molecule.

Na tym nie koniec nowości

Przy okazji twórcy podzielili się innymi, równie ciekawymi informacjami o grze.

Po pierwsze, w A Big Adventure pojawi się zestaw specjalnych poziomów, które odblokują się po ukończeniu gry. Będą to specjalne, wymagające wyzwania, które pozwolą bawić się dalej nawet po skończeniu fabuły.

Co więcej, gra obfituje w sporo ciekawych i zabawnych pomysłów. Przykładowo – gracze otrzymają opcję podnoszenia się nawzajem i rzucania swoimi awatarami po całej planszy.

Historia produkcji skupia się na uratowaniu szmacianek z rąk antagonisty – Vexa. Sackboy wyrusza poza znany mu świat i podróżuje po rozmaitych lokacjach rozwiązując zagadki i walcząc z przeciwnikami.

Sackboy: A Big Adventure ukaże się na rynku wraz z konsolą PlayStation 5. Gra wyjdzie też na PS4.

Jakub Stremler

Miłośnik kultury bardziej i mniej popularnej. Fan Hideo Kojimy, literatury weird fiction (Lovecraft, Poe, Ligotti!) oraz dobrej muzyki. Gra właściwie we wszystko. Od sandboxów, przez RPG, aż po tytuły indie z najgłębszych zakamarków Steam. Ceni sobie oryginalne pomysły, dobre, odważne historie i stronę artystyczną produkcji. Przygodę z grami rozpoczął od drugiego Turoka, przeszedł fazę zatwardziałego pecetowca, a następnie konsolowca, tylko po to, żeby skończyć jako gracz multiplatformowy.
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się