Gracze PC mogą być spokojni. Marvel’s Spider-Man zaoferuje sporo ustawień graficznych

Marvel's Spider-Man zaoferuje sporo ustawień graficznych na PC
Newsy PC

Jeszcze nie wiemy jak Marvel’s Spider-Man działa na PC. Sprawdzimy to za dwa dni, a tymczasem do sieci trafił screen z ustawieniami graficznymi.

Każdy chyba wie, że dobry port na PC musi zaoferować dwie rzeczy – odpowiednią optymalizację i szereg ustawień. Wiele konwersji na tym się wyłożyło. Gdy gracz nie może dostosować rozgrywki i grafiki pod swój sprzęt, z pewnością nie jest zadowolony, a chyba nikt nie chce grać w klatkujące gry pełne zbędnych efektów graficznych.

Na szczęście sytuacja z Marvel’s Spider-Man zapowiada się wręcz przeciwnie. Do tej pory dostaliśmy już wymagania sprzętowe tytułu, które nie wydają się przesadnie wysokie. Teraz do sieci trafił nowy screen przedstawiający menu ustawień. Raczej nie są to wszystkie opcje (w końcu zabrakło większości ustawień związanych z technologiami RTX), ale i tak wydają się wystarczające. Optymalizowanie gry pod swojego PeCeta to jedna sprawa. Drugą są często nieatrakcyjne i obciążające grafikę „dodatki”.

Na szczęście Nixxes Software znalazło obejście tego problemu. Gra pozwoli nam dostosować grafikę pod wieloma względami. Mamy tu przełączniki głębi ostrości, aberacji chromatycznej, bloom czy flar, a do tego możliwość dostosowania FOV. To ostatnie jest dość zaskakujące, bo nierzadko nawet gry FPP nie oferowały tego ustawienia. Dobrze jednak, że twórcy pomyśleli także o posiadacz panoramicznych monitorów.

Oczywiście do tego są też wszelkie opcje jakości. Dostosujemy cienie, tekstury, okluzję otoczenia i wszystko to, bez czego dobry port nie mógłby się obejść. Jeżeli Marvel’s Spider-Man na PC zachowa jakość choćby God of War – możemy być spokojni. Tymczasem sprawdźcie, kiedy będziecie mogli uruchomić grę.

Udostępnij:

Prawdziwy Gracz poleca się do polubienia

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie