Twórcy God of War Ragnarok chcieli prześcignąć Wiedźmina 3 pod jednym kątem. “Nie wydawało się możliwe”
God of War Ragnarok niedługo debiutuje, a w internecie już teraz pojawiło się mnóstwo wrażeń z gry. Okazuje się, że deweloperzy mieli ambitny cel.
God of War Ragnarok debiutuje w przyszłym tygodniu, a do tej pory możecie zapoznać się z naszą recenzją gry. Oczywiście wszyscy chyba spodziewali się, że będzie murowany hit i najpewniej tak właśnie się stanie. Wszak Ragnarok jest gorzej oceniany w tym roku wyłącznie od Elden Ring! Twórcy mieli wielkie ambicje i chyba je spełnili.
Okazuje się jednak, że w kwestii niektórych spraw, Santa Monica Studio mierzyło wysoko, na poziom RPG, a konkretnie – Wiedźmina 3. Okazuje się, że deweloperzy chcieli przebić grę CD Projekt RED, jeżeli chodzi o zadania poboczne. Nie od dziś wiadomo, że polskie RPG ma wiele sidequestów niemal porównywalnych swoją głębią z główną fabułą!
Gene Park z Washington Post napisał na Twitterze krótką notkę, w której wychwala pod niebiosa nowego GoW-a. Jego zdaniem jednym z najlepszych elementów gry są zadania poboczne, które ponoć “zdetronizowały Wiedźmina 3”. Na te słowa odpowiada jeden z deweloperów z Santa Monica Studio, Anthony DiMento.
To był cel, który wyznaczyłem dla zawartości opcjonalnej w #GodofWarRagnarok. Wiedźmin 3 to jedna z moich ulubionych gier wszech czasów… Nie wydawało się to możliwe, ale to był dosłownie cel. Czytając t,o czułem się niesamowicie.
– wyjawia na Twitterze deweloper
Czy tak faktycznie jest i GoW Ragnarok bije na głowę zadania poboczne w Wiedźminie 3? Tego sami dowiemy się już 9 listopada 2022 roku.