Nowe szczegóły Breath of the Wild 2. Cofanie przedmiotów w czasie i “nurkowanie w powietrzu”

The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 - Link na paralotni
Switch

Od ostatniego pokazu rozgrywki z The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 minęło sporo czasu, a twórcy gry niechętnie dzielą się nowościami w ze swoimi fanami. Na szczęście zawsze można przeglądać wnioski patentowe…

Dokładnie mówiąc, patentów uzyskanych przez Nintendo, które ewidentnie dotyczą sequela gry z 2017 roku, można doszukać się trzech. Pierwszy z nich opisuje możliwość “przepływania” przez sufit. M.in. tę zdolność można było zobaczyć na gameplay’u ukazanym podczas E3 2021.

The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 - patent na przechodzenie przez sufit
The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 - patent na przechodzenie przez sufit

Drugi patent skupia się na innej umiejętności Linka, która także została już zaprezentowana. Tłumaczy ona dokładnie, jak będzie się zachowywało cofanie w czasie stanu obiektów. Każdy przedmiot, który gracz może potraktować tą supermocą, posiada swoją własną oś czasu, podzieloną na segmenty. Najpewniej będzie można cofać się jedynie do tych konkretnych punktów.

The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 - patent na cofanie w czasie przedmiotów
The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 - patent na cofanie w czasie przedmiotów

Trzeci patent, z którego zachowania akurat nie pokazano na E3 2021, to możliwość “nurkowania” podczas spadania w powietrzu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by w locie strzelać z łuku, co po części miało miejsce w pierwszym BotW.

The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 - patent na spadanie i strzelanie z łuku

Premiera The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 (tytuł roboczy, najpewniej ulegnie zmianie) odbędzie się w 2022 roku. Na ten moment zapowiada się, że będzie to gra ekskluzywna dla Nintendo Switch i najprawdopodobniej nie ulegnie ten plan zmianie.

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie