Razer przejmuje Ouya. Jakie ma plany na przyszłość?

Razer przejmuje Ouya. Jakie ma plany na przyszłość?
Mobile Newsy Technologie
[caption id="attachment_29651" align="aligncenter" width="1200"]Razer Razer[/caption] Razer potwierdziło dzisiaj przejęcie całości zasobów oprogramowania OUYA, w tym katalogu gier i platformy sprzedaży cyfrowej.
Zespół techniczny i personel odpowiedzialny za relacje z deweloperami stojący wcześniej za rozwojem OUYA, dołączyli do zespołu odpowiedzialnego za rozwój oprogramowania i aplikacji Razer. Strony nie ujawniają szczegółów finansowych transakcji. - Razer ma długofalową wizję rozwoju pod kątem Android TV i konsol bazujących na Android TV, takich jak Xiaomi Mi Box i Alibaba Tmall Box, na które OUYA udostępniała do tej pory gry - komentuje współzałożyciel i CEO, Min-Liang Tan. Już niebawem Razer przygotuje specjalną propozycję skierowaną do obecnych posiadaczy konsoli OUYA, która umożliwi migrację na bardziej zaawansowaną platformę Forge TV w zestawie z kontrolerem Serval. Intencją producenta jest umożliwienie posiadaczom OUYA przeniesienie swoich gier, kontrolerów i kont do platformy Cortex TV i mikro-konsoli Forge TV, pozwalając wnieść doświadczenia z zabawy z Androidem na telewizorze na kolejny poziom. Co więcej, Razer planuje także znaczące obniżki dla posiadaczy OUYA, którzy zdecydują się na kupno urządzeń gamingowych Razera. Migracji do mikro-konsoli Forge będą towarzyszyć również dodatkowe prezenty, loterie i specjalne promocje. Razer informuje też o swoich planach wprowadzenia licznych usprawnień w konsoli Forge TV, dedykowanych kontrolerach oraz w oprogramowaniu. Aktualizacje będą miały na celu poprawę szeroko rozumianych doświadczeń związanych z domową rozrywką. Dzięki zwiększeniu inwestycji w programy deweloperskie i wydawnicze oraz wielu partnerskim inicjatywom technologicznym, Razer znacznie powiększy liczbę gier dostępnych na nowo pozyskaną platformę Android. Źródło: Informacja prasowa Razer
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie