Patch 5.40 do Fortnite. Wydarzenie Wysokie Ryzyko i Przysysak już są!

Oczekiwany patch 5.40 do Fortnite wylądował już na serwerach, a wraz z nim masa ciekawych nowości. Oto pełna lista zmian!

Epic Games podgrzało atmosferę przed najnowszą aktualizacją swojej strzelaniny prezentując już wcześniej nowe wyzwanie okresowe Wysokie Ryzyko (High Stakes) oraz przedmiot Przysysak (Grappler Gun). Patch 5.40 do Fortnite został dzisiaj opublikowany, zatem wszystkie atrakcje czekają na graczy. Oto szczegóły, które zostały opublikowane na oficjalnej stronie Fortnite.

Fortnite – nowości w grze (5.40 update)

Wysokie Ryzyko (Battle Royale)

Witamy w nowym wydarzeniu Wysokie Ryzyko! Zbierzcie ekipę na nowy tryb okresowy Królewska robota i ukończcie wyzwania, aby otrzymać darmowe nagrody.

Przysysak (Battle Royale)

Dokonajcie brawurowej ucieczki lub szybko znajdźcie się w akcji! Ten nowy przedmiot przyczepia się do miejsca trafienia, pozwalając na szybkie przemieszczanie się.

Patch 5.40 do Fortnite

Piąte wyzwanie tygodniowe Hordobicia (Ratowanie Świata)

Pustaki o wyższym poziomie zdrowia i zdolności odrzucania graczy każdym uderzeniem to nie przelewki. Zbierzcie drużynę i stawcie im czoła!

Patch 5.40 do Fortnite

Kosiarka Fiona (Ratowanie Świata)

Zasnujcie pole walki zasłoną dymną i wskakujcie do akcji! Do walki dołącza nowy Ninja-Kosiarz.

Patch 5.40 do Fortnite

Patch 5.40 do Fortnite – lista zmian i nowości

OGÓLNE

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący pozostawianie w pamięci niepotrzebnych zasobów po zmianie z kampanii Ratowanie Świata na tryb Battle Royale lub odwrotnie.
  • Usunięto błąd powodujący drganie kamery przy jednoczesnym zakończeniu sprintu, przeładowaniu i celowaniu z broni.
  • Usunięto błąd czasami powodujący zawieszenie się serwera podczas edycji budowli.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający oddanie strzału po zmianie broni podczas przytrzymywania przycisku strzału.
  • Usunięto błąd powodujący zbaczanie celownika, jeśli gracz używający snajperki szybko naciska przycisk celowania.
  • Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie efektów zniszczenia niektórych budowli.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający poprawne odświeżanie ilości amunicji w panelu szczegółów na ekranie ekwipunku.
  • Naprawiono antyaliasing w trybie przenośnym na konsoli Nintendo Switch.

BATTLE ROYALE

TRYB OKRESOWY: KRÓLEWSKA ROBOTA

Witamy w trybie Królewska robota! Celem graczy jest jak najszybsze zdobycie klejnotu i ucieczka z nim przy użyciu furgonetki ewakuacyjnej, zanim zrobią to inni!

WIĘCEJ INFORMACJI O TRYBIE

  • Klejnoty
    • Klejnoty można znaleźć w specjalnych sejfach zrzucanych jako zaopatrzenie na obwodzie pierwszego kręgu burzy. Rozprucie takiego sejfu trwa dość długo, więc zanim weźmiecie się do dzieła, sprawdźcie, czy w okolicy nie ma wrogów!
    • PRZEZ CAŁY CZAS na mapie znajdują się 4 klejnoty. Jeśli któryś z graczy ucieknie z klejnotem lub klejnot zaginie w Burzy, pojawi się nowy zrzut zaopatrzenia z kolejnym klejnotem.
    • Po podniesieniu klejnotu przez 30 sekund będzie on widoczny na mapie dla wszystkich graczy.
    • Gracz niosący klejnot będzie z czasem odzyskiwać zdrowie i osłony, lecz będzie również o 10% wolniejszy.
  • Furgonetki ewakuacyjne
    • Na mapie znajdują się ŁĄCZNIE cztery furgonetki – trzy pojawiające się we wczesnej fazie meczu i jedna, która zjawia się dopiero pod koniec.
    • Furgonetki wiszą w powietrzu. Aby dokonać ucieczki, posiadacz klejnotu musi najpierw zbudować podejście, a następnie użyć furgonetki.
    • Celem gry jest znalezienie klejnotu lub odebranie go innym, a następnie odniesienie go do jednej z furgonetek, co zapewnia graczowi Królewskie Zwycięstwo.
    • Po tym, jak zrzuty z sejfami i furgonetki pojawią się na wyspie, będą one przez cały czas widoczne na mapie.
  • Na początku meczu ląduje 12 czerwonych, „pościgowych” zrzutów zaopatrzenia. Zawierają one różne bronie dalekiego zasięgu oraz inne przedmioty. Stanowią również jedyny sposób zdobycia Przysysaka w tym trybie.
  • Zwiększono o 50% ilość pozyskiwanych zasobów.
  • W tym trybie można znaleźć tylko bronie o klasie rzadkiej lub lepszej.
  • Usunięto szczeliny, szczeliny na wynos oraz panele skokowe w celu poprawienia interakcji z furgonetkami.
  • W tym trybie statystyki profilu (stosunek zabójstw do śmierci oraz wygrane) są rejestrowane, lecz nie można zdobyć parasoli za zwycięstwa.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano Przysysak.
    • Można go wystrzelić w pobliski obiekt, co spowoduje przyciągnięcie gracza do celu.
    • Można je znaleźć jako łup luzem, w skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia, automatach do sprzedaży przedmiotów i lamach.
    • Pozwala przemieszczać się na dużą odległość dzięki możliwości strzelania w locie.
    • Posiada 15 ładunków. Po ich zużyciu przedmiot jest wyrzucany.
    • Epicka klasa rzadkości.
  • Przeniesiono rewolwery do skarbca
  • Zmiany kolorów klas rzadkości
    • Niektóre przedmioty zostały usunięte lub zmienione, by ich wygląd lepiej odzwierciedlał ich skuteczność. Zmiany dotyczą jedynie ich kolorów, reszta parametrów pozostaje bez zmian.
    • Usunięto zwykły pistolet maszynowy z tłumikiem
    • Usunięto rzadką wyrzutnię rakiet
      • Dla równowagi nieznacznie zwiększono dostępność epickich i legendarnych wyrzutni rakiet.
        • Zwiększono częstotliwość występowania epickich wyrzutni rakiet o 18,57%.
        • Zwiększono częstotliwość występowania legendarnych wyrzutni rakiet o 2,05%.
    • Usunięto legendarny czterotaktowy karabin snajperski
    • Usunięto rzadki pistolet
    • Zmieniono klasę rzadkości zdalnych ładunków wybuchowych z rzadkiej na epicką.
    • Zmieniono klasę rzadkości Fortu Kieszonkowego z epickiej na rzadką.
    • Zmieniono klasy rzadkości samopowtarzalnego karabinu snajperskiego z epickiej i legendarnej na niepospolitą i rzadką.
      • Zwiększono częstotliwość pojawiania się samopowtarzalnych karabinów snajperskich, aby zrównać je z resztą broni o tej klasie rzadkości.
        • Zwiększono częstotliwość występowania niepospolitych samopowtarzalnych karabinów snajperskich o 9,29%.
        • Zwiększono częstotliwość występowania rzadkich samopowtarzalnych karabinów snajperskich o 9,29%.
    • Zmieniono klasy rzadkości par pistoletów z epickiej i legendarnej na rzadką i epicką.
    • Zmieniono klasy rzadkości pistoletów z tłumikami z epickiej i legendarnej na rzadką i epicką.
  • Zmieniono celność karabinów szturmowych (krótkie serie).
    • Przy przytrzymaniu spustu pierwsze 2 serie są bardziej celne.
    • Zwiększono redukcję rozrzutu podczas celowania z 35% do 40%.
    • Zmniejszono redukcję rozrzutu podczas kucania z 25% do 20%.
    • Zmniejszono pogorszenie rozrzutu podczas skoku/upadku z 25% do 10%.
    • Zmniejszono pogorszenie rozrzutu podczas sprintu z 50% do 30%.
  • Zwiększono liczbę discobomb w stosach z 1 do 2.
  • Zwiększono maksymalną liczbę śmierdzibomb w stosie z 5 do 6.
  • Zwiększono maksymalną liczbę mikstur osłony w stosie z 2 do 3.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięków i efektów dotyczących innych graczy pijących miksturę osłony.

ROZGRYWKA

  • Gdy w fazie ruchu burzy dotrze ona do celu, powoduje przypływ energii, niszczący budowle graczy położone na ścianie burzy.
  • Sterowanie ruchem działa teraz jednakowo we wszystkich rodzajach sterowania na konsoli Nintendo Switch i urządzeniach mobilnych. Do menu ustawień dodano opcje umożliwiające zmianę osi obrotu przy sterowaniu ruchem.
    • Usunięto martwą strefę przy sterowaniu ruchem.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący w pewnych sytuacjach dwukrotne odtworzenie efektów lądowania zrzutu zaopatrzenia.
  • Poprawiono niekonsekwentne działanie automatycznego podnoszenia przedmiotów przy lądowaniu na nich i gdy są one wyrzucane z pojemników.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono wydajność wczytywania gry na konsoli Nintendo Switch w celu zredukowania problemów związanych z opóźnionym wczytywaniem budynków (np. niskiej rozdzielczości budynków podczas swobodnego spadku).
  • Usunięto przyczynę znacznego pogorszenia wydajności w związku z efektami, co powodowało obniżenie płynności gry w wersji 5.30 (szczególnie na konsolach Nintendo Switch).

DŹWIĘK

  • Pogłośniono odgłos podkładania zdalnych ładunków wybuchowych.
  • Poprawiono jakość dźwięku odtwarzanego podczas skakania z busa bojowego na urządzeniach mobilnych i konsolach Nintendo Switch.
  • Poprawiono położenie odgłosu otwarcia skrzyni dla innych pobliskich graczy.

Poprawki błędów

  • Zredukowano nadmiar odgłosów odbijania się przedmiotów, gdy zsuwają się one po zboczu wzgórza.
  • Usunięto kilka błędów związanych z odgłosami interfejsu.

INTERFEJS

  • Menu wyboru emotek jest teraz dostępne w lobby i nie jest ograniczone do odtwarzania pierwszej emotki wybranej w szafce.
  • Pełnoekranowa mapa pozwala na sterowanie ruchem na konsoli Nintendo Switch.

Poprawki błędów

  • Sklep z przedmiotami pokazuje teraz opis przedmiotu podczas jego oglądania.
  • Wymagania wyzwań tygodniowych w ósmym i dziewiątym tygodniu Wyjazdu w Trasę pokazują teraz poprawną wartość ukończenia.
  • Usunięto błąd sprawiający, że pakiety wyzwań nie wyświetlały prawidłowej liczby gwiazdek w zakładce wyzwań.
  • Usunięto błąd sprawiający, że podgląd stylu nie był pokazany na środku pola widzenia.
  • Sztandary zdobyte z karnetu bojowego nie pokazują już pustego okna opisu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że przerzut zadania dnia w trybie Battle Royale nie powodował wyboru nowego zadania.
  • Prezenty zawierające styl pokazują teraz trójwymiarowy podgląd postaci po założeniu tego stylu.
  • Usunięto błąd powodujący spadek wydajności podczas przeglądania szafki.
  • Usunięto błąd powodujący pozostawanie informacji na ekranie po opuszczeniu zakładki wyzwań.
  • Usunięto błąd sprawiający, że ciągłe klikanie strony wyboru trybu gry uniemożliwiało jej zamknięcie.
  • Usunięto błąd sprawiający, że po otwarciu/zamknięciu mapy dotykiem krzyżak kontrolera przestawał reagować.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych informacji o członkach ekipy poza jej przywódcą na ekranie wczytywania.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie modeli graczy podczas gry.
  • Usunięto błąd powodujący chwilowe rozpikselowanie niektórych wzorów graffiti.
  • Usunięto błąd powodujący przenikanie smug z tylnych świateł lotni Redukcja przez obiekty.

SYSTEM POWTÓREK

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący podwojenie efektów likwidacji u gracza nagrywającego powtórkę.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Dodano funkcję VOIP do wersji na Androida.
  • Do listy obsługiwanych urządzeń dodano urządzenia: Essential-PH, Motorola, HTC i Sony Xperia.
  • Poważnie zoptymalizowano zarządzanie pamięcią na urządzeniach z Androidem i karta graficzną Adreno. Pomoże to zlikwidować spadek wydajności związany z zapchaniem pamięci.
  • Zastosowano nowy mikser dźwięku, co powinno poprawić jego jakość i spójność.
  • Przedmioty leżące na ziemi mają teraz opisy.
  • Zmieniacz układu interfejsu ma teraz bardziej konsekwentny rozkład przycisków „zastosuj/anuluj”.
  • Paski zdrowia gracza i oddziału można teraz przesuwać w zmieniaczu układu interfejsu.
  • Przeciągnięcie i upuszczenie przedmiotu z paska szybkiego dostępu teraz spowoduje upuszczenie całego stosu. Aby podzielić stos, przeciągnij przedmiot przy otwartym oknie ekwipunku.
  • Przeciągnięcie i upuszczenie przedmiotu z paska szybkiego dostępu nie przerywa już użycia przedmiotu jednorazowego.
  • Teraz widoczne są komunikaty możliwości wejścia do pojazdu i zmiany miejsc.

Poprawki błędów

  • Usunięto kilka błędów związanych z rozdzielczością ekranu w niektórych obszarach na Androidzie.
  • Ekran w wersji na iOS nie wygasza się już przy braku aktywności gracza.
  • Poprawiono czułość starowania pojazdami.
  • Gracze mogą teraz podziękować kierowcy busa bojowego.
  • Sterowanie obrotem w wersji na iOS powinno już działać niezależnie od pozycji urządzenia.
  • Usunięto błąd powodujący zacinanie się turbo-budowania w pozycji włączonej, jeśli użyto do tego paska szybkiego dostępu.
  • Poprawiono przycisk wyzwań w wersji mobilnej; teraz należy on do przycisków dużych.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający poprawną zmianę z kilofa na broń lub odwrotnie.
  • Usunięto błędy dotyczące spalin lotni Ulicznego Rajdowca. Motory powinny już jeździć czysto.
  • Nie ma już możliwości interakcji z elementami interfejsu ukrytymi za ekranem wyzwań.
  • Gracze, którzy doświadczają nagłych przeskoków do ekranu głównego po naciśnięciu przycisku skoku na niektórych urządzeniach z serii Samsung Galaxy, mogą obejść ten problem w następujący sposób:
    • Przejdź do menu Ustawienia > Wyświetlacz > Pasek nawigacji > Odblokuj za pom.przyc.ekr.star. i wyłącz funkcję

RATOWANIE ŚWIATA

MISJE I SYSTEMY

  • Piąte wyzwanie tygodniowe Hordobicia już trwa:
    • W tym tygodniu czeka was rozstawienie przenośnego fortu i starcie z hordami wzmocnionych pustaków! Trudno je pokonać, a na dodatek odrzucają graczy każdym uderzeniem!
    • Ukończenie tego wyzwania po raz pierwszy daje 1500 sztuk złota.
    • Powtarzanie tego wyzwania daje talony okolicznościowe.
  • Nowe mega-alarmy pojawiają się teraz przy wszystkich misjach grupowych.
    • Mega-alarm łączy cechy burzy żywiołów i zmutowanej burzy, a także zawiera minibossa!
    • Mogą one dawać PD, materiały do ewolucji/profitów, schematy lub ocaleńców.
    • Zapewniają je w ilościach znacznie przekraczających zdobycze z normalnych misji alarmowych.
    • Nagrody te można zdobyć 3 razy w ciągu każdych 24 godzin.
  • Misje lotu na błyskawicy i wystrzelenia rakiety teraz wykorzystują kierunkowe pojawianie się wrogów.
    • Kierunek nadejścia wrogów zmienia się z każdym etapem.
  • Rekompensata za nieotrzymane nagrody za misje
    • W ramach rekompensaty za niedawne problemy związane z brakiem nagród za ukończenie misji dajemy wszystkim graczom zestaw zasobów.
    • Gracze otrzymają PD bohaterów/schematów/ocaleńców, materiały do ewolucji/profitów oraz złoto, w ilości zależnej od postępów, jakich dokonali na swoim koncie.
    • Kolejne zasoby zostaną rozdane poszkodowanym wkrótce po wydaniu wersji 5.40, zależnie od liczby i trudności ukończonych misji, które nie dały odpowiednich nagród.
    • Gracze otrzymają również darmową Matkę-wszystkich-lam, którą można otworzyć w zakładce łupów.
  • Zwiększono ilość złota otrzymywanego za ukończenie zadań głównych w pierwszej części Doliny Samowitości ze 100 do 150.
  • Wiele zadań z Doliny Samowitości i Twine Peaks, które wcześniej zapewniały rzadkich ocaleńców, schematy, bohaterów itp., teraz zamiast nich zapewnia złoto oraz materiały do ewolucji/profitów.
    • Gracze, którzy ukończyli już te zadania przed wydaniem obecnej aktualizacji, automatycznie otrzymają nowe nagrody.
  • Obniżono trudność normalnych misji w Deskogrodzie, Dolinie Samowitości i Twine Peaks.
    • Pojawi się tam mniejsza liczba wrogów, a ponadto w tych starciach rzadziej będzie można spotkać trudniejsze rodzaje pustaków.
    • Dotyczy to tych misji tylko po ustawieniu poziomu trudności na 1, 2 lub 3 przy użyciu bluglutu.
    • Tempo tych misji zostało dostosowane, aby zdynamizować starcia.
  • Zmniejszono również poziom trudności wrogów pojawiających się w misjach obrony burzowej tarczy w Deskogrodzie, Dolinie Samowitości i Twine Peaks.

Poprawki błędów

  • Usunięto kilka błędów uniemożliwiających przyznanie nagród za misje.
  • Podziemne bunkry będą teraz widoczne na mapie gracza podczas poszukiwania ich w ramach zadania „Samowite Podziemia”.
  • Pierwsze starcia w misjach ewakuacji schronów nie będą już trwać bez końca w sytuacji, gdy gracz dotrze do schronu przed zakończeniem kwestii Ray.

WYDAJNOŚĆ

  • Wprowadzono kilka sposobów optymalizacji w celu redukcji dużych przestojów w sytuacji, gdy inny gracz dołącza do już trwającej gry.
  • Zoptymalizowano wydajność systemu cząsteczkowego i dźwięku podczas gry w strefie z modyfikatorem Impuls Śmierci.
  • Zoptymalizowano wydajność osłaniaczy i super-osłaniaczy, szczególnie podczas przetwarzania kolizji i aktualizacji ruchu.
  • Zoptymalizowano wydajność broni trafiających natychmiast, szczególnie gdy mają one dużą szybkostrzelność i zadają obrażenia odrzucające.
  • Wprowadzono kilka sposobów optymalizacji śledzenia likwidacji pustaków w misjach w celu redukcji obciążenia komputera podczas ranienia wrogów.
  • Rozłożono zastosowanie efektów śmierci przez serwer na kilka klatek, by zredukować zacinanie się gry w pobliżu różnych efektów obszarowych.
  • Zoptymalizowano ruch w sieci podczas śmierci pustaków w pobliżu skrzyni burzowej, aby uniknąć zacinania się gry.
  • Przerobiono zarządzanie odległością renderowania terenu i obiektów w celu poprawy płynności gry na każdym poziomie ustawień grafiki bez utraty jakości obrazu.
  • Poprawiono wydajność interfejsu poprzez usunięcie zbędnych testów oraz optymalizację sprawdzania danych.
  • Ekran zadań teraz odświeża dane tylko wtedy, gdy jest widoczny.
  • Zmniejszono obciążenie generowane przez kosztowne testy dokonywane co klatkę na konsoli Xbox One.
  • Usunięto nadmiar komunikatów w logach, aby poprawić wydajność klienta gry.
  • Usunięto przyczynę znacznego pogorszenia wydajności w związku z efektami, powstałego w wersji 5.30.
  • Użycie wielu Latających Wieżyczek naraz nie powoduje już zacinania/zawieszania się wrogów, do których one strzelają.
  • Usunięto błąd, który czasami uniemożliwiał usunięcie szczeliny będącej celem patrolu. Zbyt duża liczba szczelin powodowała pogorszenie wydajności, a niekiedy nawet zawieszenie się gry.
  • Usunięto przestój w grze występujący podczas wyposażania broni o graficznym efekcie żywiołu.
  • Usunięto przestój w grze występujący podczas oglądania mapy.
  • Zredukowano przestój w grze występujący podczas ulepszania ocaleńców na koncie posiadającym wiele przedmiotów.
  • Usunięto przestoje w grze związane z odświeżaniem ekwipunku, szczególnie u graczy posiadających wiele schematów.
  • Usunięto kilka przestojów w grze związanych z wczytywaniem zasobów podczas przeglądania schematów.
  • Usunięto kilka przestojów w grze związanych z przetwarzaniem statystyk podczas tworzenia opisów schematów pułapek.
  • Usunięto przestoje w grze występujące pod koniec misji na czas (np. ratowania ocaleńców).
  • Usunięto przestój w grze występujący podczas tworzenia amunicji.

BOHATEROWIE

  • Kosiarka Fiona jest już w sklepie okolicznościowym.
    • To nowy wygląd Ninji-Kosiarza Pustaków

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd w opisie profitu „Dezorientacja Fazowa” (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Opis Chmary Kunai teraz jest wyświetlany w strefie, gdy gracz posiada Kolekcję Kunai.
  • Usunięto błąd w opisie profitu Wyższe Napięcie – teraz poprawnie pokazuje on zwiększenie obrażeń o 33%.
  • Usunięto błąd sprawiający, że Zasilanie nie działało na Wieżę Elektryczną.
  • Usunięto błąd sprawiający, że Ładunek Błądzący zadawał obrażenia fizyczne zamiast obrażeń od energii.
  • Usunięto błąd sprawiający, że efekt Ładunku Błądzącego trwał dłużej niż powinien.

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Zwiększono trwałość granatnika oraz jego wersji epickiej i legendarnej o 65%.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że Śnieżkownik i Wyrzutnia Pisanek zużywały więcej trwałości niż powinny.
  • Garłacz teraz prawidłowo zajmuje miejsce w plecaku.
  • Profit Seria Trafień teraz poprawnie rani wrogów po aktywacji, jeśli gracz używa Garłacza, rtęciowego LKM-u lub Smoczej Pięści.
    • Zwiększono jego obrażenia z 30% do 70%.
  • Usunięto błąd sprawiający, że Cios z Doskoku nie przerywał lotu na deskolotce.

ROZGRYWKA

Poprawki błędów

  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał niektórym graczom wyjście poza filmik samouczka.
  • Wyrzucone przedmioty nie będą już automatycznie podnoszone przez gracza, który je upuścił, dopóki nie minie 10 sekund. Przed upływem tego czasu gracz może podnieść je ręcznie.
  • Osłaniacze i super-osłaniacze nie zostawiają już łupów, jeśli osiągną koniec trasy patrolu i znikną, zanim zostaną zlikwidowane.
  • Usunięto błąd sprawiający, że rakiety zadawały zbyt mało obrażeń osłonom super-osłaniaczy.

INTERFEJS

  • Dodano możliwość umieszczenia w Księdze Kolekcji wersji schematu o większej liczbie gwiazdek.

Poprawki błędów

  • Usunięto rzadki błąd powodujący zawieszenie się gry w menu mapy strefy.
  • Wyprzedane przedmioty w sklepie nie będą już zaznaczane paskiem wyprzedaży.
  • Usunięto błąd związany z odświeżaniem stron z zadaniami podczas przewijania do aktualnego zadania.
  • Usunięto błąd sprawiający, że naciśnięcie przycisku „Graj” w zakładce zadań mogło spowodować opóźnienie we wczytywaniu misji.
  • Usunięto rzadki błąd powodujący zawieszenie się gry podczas odtwarzania filmów na konsoli Xbox One.
  • Liczba przedmiotów w sklepie okolicznościowym jest teraz poprawnie aktualizowana.
  • Usunięto błąd powodujący usunięcie przycisku zwiększenia liczby kupowanych przedmiotów w sklepie okolicznościowym.
  • Bronie w plecaku będą teraz poprawnie odświeżać ilość amunicji.

GRAFIKA I ANIMACJA

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że niektóre pojemniki z łupami z dużej odległości wyglądały jak obiekty tymczasowe.
  • Nad Doliną Samowitości znowu wzeszło słońce.

DŹWIĘK

  • Zwiększono głośność kwestii Ray.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący przyciszenie muzyki bitewnej po odwróceniu się od furgonetki w misji lotu na błyskawicy.
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie dźwięków sukcesu i odliczania podczas sekwencji porażki.
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosów gry podczas sekwencji zwycięstwa.
  • Usunięto błąd powodujący powtarzanie odgłosu modułu schronu.
  • Usunięto błąd powodujący niekonsekwentne odtwarzanie odgłosów gruchotacza.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie odpowiedniej muzyki podczas filmowego wprowadzenia do posterunku bazy głównej.
  • Usunięto kilka błędów związanych z odgłosami interfejsu.
  • Poprawiono głośność odgłosów ATLAS-ów.
  • Usunięto błąd związany z głośnością trafienia Uderzenia Burzącego.
  • Usunięto kilka błędów związanych z muzyką, np. powtórzenie muzyki podczas wprowadzenia gruchotacza, odtwarzanie kilku ścieżek w lobby lub brak muzyki w menu głównym.

Źródło: Epic Games

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.