Half-Life 2 na nowym silniku graficznym – tak mógłby wyglądać Remake

0 komentarzy

Jak mógłby wyglądać Half-Life 2 we współczesnej oprawie? Utalentowany grafik 3D przedstawił swoją wizję gry na silniku Unreal Engine 4.

Dla Half-Life 2 16 lat nie minęło jak jeden dzień. Jedna z najgłośniejszych produkcji Valve nieco odbiega od dzisiejszych standardów graficznych. Remake byłby więc bardzo na miejscu, ale chyba nie ma co liczyć na deweloperów oryginału. Z drugiej jednak strony od czego są fani…

Jednym z nich jest Ivan Fernandez (grafik 3D), który postanowił odświeżyć charakterystyczną lokację z HL 2 – plac z City 17 – na nowym silniku graficznym. W swojej pracy skorzystał z rozwiązań oferowanych przez Unreal Engine 4.

Nie wiem jak uważacie, ale chyba tak mógłby wyglądać Half-Life 2 Remake. Autor bez większych uszczerbków na klimacie z oryginału wiernie odtworzył budynki z dystopijnego miasta. Rzecz jasna dopracował on oprawę graficzną. Wprowadził do projektu lepsze modele tekstur i efekty oświetlenia oraz cieniowania. Należy też podkreślić, że część z widocznych tekstur została zeskanowana za pomocą programu Quixel i Substance.

Póki co niezależny projekt Ivana nie jest udostępniony publicznie. Możliwe, że wypuści w świat swoje dzieło, gdy odświeży pozostałe lokacje z HL 2.

Grzegorz Rosa

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się