Fortnite – budynki i karabiny poprawione. Dotychczasowe zmiany się nie sprawdziły

Fortnite – budynki i karabiny poprawione. Dotychczasowe zmiany się nie sprawdziły
Mobile Newsy PC PS4 Switch XOne

W zeszłym tygodniu światło dzienne ujrzał patch 5.20 do Fortnite. Epic Games opublikowało jednak osobny komunikat dotyczący budynków oraz karabinów, które również wymagały dużych zmian.

Deweloper podkreśla, że przygląda się dyskusjom społeczności Fortnite na temat pistoletów maszynowych, zmian dotyczących materiałów do budowy i ogólnej interakcji pomiędzy bronią i budynkami.

Zgadzamy się, że broń powinna mieć określone przeznaczenie, a budowanie powinno być satysfakcjonujące i pozwalać graczom na wykazywanie się umiejętnościami taktycznymi w ogniu walki. Informacje od was i nasze wewnętrzne testy wykazały, że wprowadzone wcześniej zmiany w obrębie tych dwóch elementów nie spełniły założeń. Nowe zmiany mają podkreślać wady i zalety pistoletów maszynowych, strzelb i budynków w walce na małe odległości – czytamy na oficjalnej stronie gry.

Poniżej znajdziecie poczynione zmiany. Epic Games informuje, że będzie śledzić efekty poprawek i z czasem wprowadzać dalsze modyfikacje.

ZMIANY DOTYCZĄCE BUDYNKÓW

Poprzez zwiększenie bazowych wartości zdrowia ścian w zależności od rodzaju materiału, podjęcie decyzji o jego użyciu powinno być bardziej intuicyjne

  • Bazową wartość zdrowia ścian z drewna zwiększono z 80 do 90.
  • Bazową wartość zdrowia ścian z kamienia zwiększono z 80 do 100
  • Bazową wartość zdrowia ścian z metalu zwiększono z 80 do 110

ZMIANY DOTYCZĄCE PISTOLETÓW MASZYNOWYCH

Obniżenie skuteczności pistoletów maszynowych – powinny się dobrze sprawdzać przeciwko budynkom, ale nie powinny już być najlepszym wyborem w każdej sytuacji. 

Kompaktowy pistolet maszynowy

  • Zmniejszono obrażenia z 22/21 do 21/20
  • Zmniejszono pojemność magazynka z 50 do 40

Tommy gun

  • Zmniejszono spadek obrażeń z 80% do 70% przy 3 500 jednostek
  • Zmniejszono spadek obrażeń z 65% do 55% przy 5000+ jednostek
  • Dodano zmniejszenie obrażeń zdawanych otoczeniu analogiczne do zmniejszenia obrażeń zadawanych graczom
  • Zmniejszono celność podczas skoku o 5%
  • Zmniejszono celność o 10%
  • Zmniejszono częstotliwość występowania w skrzyniach i łupach luzem o 40%
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie