Nowa aktualizacja Cyberpunk 2077 wprowadza sporo zmian. Wprowadzono nową technologię

Cyberpunk 2077 z nowym serialem i aktorską adaptacją | Newsy - PlanetaGracza
Newsy PC PS5 Xbox Series

Rodzimy Cyberpunk 2077 otrzymał właśnie nową aktualizację, która wprowadza naprawdę sporo zmian. Zespół pracujący nad dalszym szlifowaniem produkcji zadbał o naprawę kilku usterek i pomniejszych błędów, choć nie tylko. Gra otrzymała też wsparcie dla jednej z najnowszych technologii od NVIDIA. Dzięki temu będzie działać jeszcze lepiej.

Mnóstwo poprawek do Cyberpunk 2077

Aktualizacja gry Cyberpunk 2077 o numerze 2.21 skupia się na doszlifowaniu wielu elementów rozgrywki, m.in. tych dotyczących trybu fotograficznego, personalizacji koloru pojazdów czy dostępnego w grze kreatora postaci. Lista zmian jest naprawdę długa, a wszystkie informacje przekazane przez twórców znajdziecie na oficjalnej stronie.

Poniżej kilka wybranych poprawek, które wprowadza najnowsza aktualizacja:

  • Naprawiono kilka niespójności tekstur i kolorów w pojazdach z CrystalCoat
  • Nibbles i Adam Smasher mogą się teraz pojawiać, gdy V jest w powietrzu lub w wodzie.
  • Poprawiono opcję mimiki dla Adama Smashera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że brakowało świecącego wszczepu klatki piersiowej Adama Smashera.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że jeśli alternatywny wygląd Johnny’ego był włączony, obie opcje jego pojawienia się (domyślna i alternatywna) skutkowały alternatywnym wyglądem.
  • Ustawienia losowania w trybie tworzenia postaci będą teraz zachowywane po przejściu do etapu dostosowywania atrybutów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że opcja koloru piercingu nie była dostępna w trybie tworzenia postaci po włączeniu piercingu, jeśli V początkowo ich nie miał/a.
  • Interregnum – naprawiono błąd, w wyniku którego w pewnych okolicznościach dezaktywacja imprintu Aguilar nie była możliwa po spotkaniu z Bennettem.
  • Naprawiono kilka przypadków, w których Johnny mógł pojawić się zduplikowany na siedzeniu pasażera podczas niektórych zadań, gdy był już obecny w scenie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Johnny nie pojawiał się jako pasażer wystarczająco często.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zrzuty ekranu wyświetlały się jako puste w galerii na konsoli Xbox, jeśli zostały wykonane z włączoną funkcją HDR10.
  • Dodano wyskakujące okienko w galerii, aby powiadomić graczy, gdy dostęp do zrzutów ekranu jest zablokowany przez ustawienia prywatności konsoli Xbox.

Zobacz też: Najlepsze strzelanki w Xbox Game Pass. FPS w abonamencie Microsoftu

To jednak nie wszystko. Twórcy zadbali również o wprowadzenie obsługi DLSS 4, czyli najnowszej technologi upscallingu, która znajdzie zastosowanie na kartach graficznych z rodziny RTX 50XX. Gra będzie też wspierać najnowsze generowanie klatek, które zagwarantuje nawet 3-krotnie wyższe wartości, niż do tej pory.

Źródło: Strona gry

Dawid Szafraniak
O autorze

Dawid Szafraniak

Redaktor
Pierwsze growe szlify zbierał jeszcze w erze PS1, aby później zapoznawać się z kolejnymi wcieleniami japońskiej konsoli, skosztować Xboksa i Switcha. Ostatecznie najbardziej lubi PC, a ostatnio nawet i granie w chmurze. Królują u niego FPS-y, gry akcji nieczęsto górujące nad filmami i tytuły wyścigowe, które podobno #nikogo. Święta Trójca gamingu? Pierwsze Modern Warfare, seria Mass Effect i Uncharted. Bez tego nic nie miałoby sensu. Poza grami lubi planować kolejne podróże i chwytać za aparat fotograficzny podczas meczów piłki nożnej.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie