Nowa aktualizacja Cyberpunk 2077 wprowadza sporo zmian. Wprowadzono nową technologię
Rodzimy Cyberpunk 2077 otrzymał właśnie nową aktualizację, która wprowadza naprawdę sporo zmian. Zespół pracujący nad dalszym szlifowaniem produkcji zadbał o naprawę kilku usterek i pomniejszych błędów, choć nie tylko. Gra otrzymała też wsparcie dla jednej z najnowszych technologii od NVIDIA. Dzięki temu będzie działać jeszcze lepiej.
Mnóstwo poprawek do Cyberpunk 2077
Aktualizacja gry Cyberpunk 2077 o numerze 2.21 skupia się na doszlifowaniu wielu elementów rozgrywki, m.in. tych dotyczących trybu fotograficznego, personalizacji koloru pojazdów czy dostępnego w grze kreatora postaci. Lista zmian jest naprawdę długa, a wszystkie informacje przekazane przez twórców znajdziecie na oficjalnej stronie.
Poniżej kilka wybranych poprawek, które wprowadza najnowsza aktualizacja:
- Naprawiono kilka niespójności tekstur i kolorów w pojazdach z CrystalCoat
- Nibbles i Adam Smasher mogą się teraz pojawiać, gdy V jest w powietrzu lub w wodzie.
- Poprawiono opcję mimiki dla Adama Smashera.
- Naprawiono błąd, który powodował, że brakowało świecącego wszczepu klatki piersiowej Adama Smashera.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że jeśli alternatywny wygląd Johnny’ego był włączony, obie opcje jego pojawienia się (domyślna i alternatywna) skutkowały alternatywnym wyglądem.
- Ustawienia losowania w trybie tworzenia postaci będą teraz zachowywane po przejściu do etapu dostosowywania atrybutów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że opcja koloru piercingu nie była dostępna w trybie tworzenia postaci po włączeniu piercingu, jeśli V początkowo ich nie miał/a.
- Interregnum – naprawiono błąd, w wyniku którego w pewnych okolicznościach dezaktywacja imprintu Aguilar nie była możliwa po spotkaniu z Bennettem.
- Naprawiono kilka przypadków, w których Johnny mógł pojawić się zduplikowany na siedzeniu pasażera podczas niektórych zadań, gdy był już obecny w scenie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Johnny nie pojawiał się jako pasażer wystarczająco często.
- Naprawiono błąd, który powodował, że zrzuty ekranu wyświetlały się jako puste w galerii na konsoli Xbox, jeśli zostały wykonane z włączoną funkcją HDR10.
- Dodano wyskakujące okienko w galerii, aby powiadomić graczy, gdy dostęp do zrzutów ekranu jest zablokowany przez ustawienia prywatności konsoli Xbox.
Zobacz też: Najlepsze strzelanki w Xbox Game Pass. FPS w abonamencie Microsoftu
To jednak nie wszystko. Twórcy zadbali również o wprowadzenie obsługi DLSS 4, czyli najnowszej technologi upscallingu, która znajdzie zastosowanie na kartach graficznych z rodziny RTX 50XX. Gra będzie też wspierać najnowsze generowanie klatek, które zagwarantuje nawet 3-krotnie wyższe wartości, niż do tej pory.
Źródło: Strona gry