Dying Light świętuje 4. urodziny. 16 mln graczy dostanie prezenty od Techlandu

Dying-Light-The-Following-3
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

Dying Light trafił na rynek w 2015 roku i dziś może pochwalić się prawie 16 milionami unikalnych graczy. Produkcja FPP, łącząca elementy tytułów action-adventure i survival horroru, świętuje 4-te urodziny.

Gracze wezmą udział w wyjątkowym evencie w grze, podczas którego otrzymają podwójną ilość punktów doświadczenia oraz zgarną szereg prezentów jak skórka dla Buggy’ego z gry Rocket League.

Ostatnie cztery lata wyniosły na zupełnie inny poziom zarówno markę Dying Light jak i całą firmę, bo deweloperskie i wydawnicze oddziały rozrosły się o ludzi, których pasja jest odzwierciedlona w naszych grach. Te utalentowane zespoły oraz oddana społeczność, to dużą część DNA Techlandu. I coś, co inspiruje nas do rozwijania marki przez taki długi okres czasu – mówi Paweł Marchewka, CEO Techlandu.

Dying Light wspierany jest nieprzerwanie od momentu premiery. Gra otrzymała m.in. dodatek The Following, z zupełnie nową mapą i nowymi mechanikami rozgrywki, serię rozszerzeń, paczek DLC i regularnych zrzutów zawartości oraz program “10-in-12” z dwunastoma darmowymi dodatkami, wśród których był nowy tryb multiplayer Prison Heist. Ponadto w grze wciąż są organizowane eventy online.

To podejście przekłada się na sprzedaż, która nie tylko oparła się spadkom, ale wręcz znacząco wzrosła względem poprzedniego roku, co nie jest codziennością na rynku. Nasze podejście, polegające na ciągłym zaangażowaniu społeczności i tworzeniu kolejnych iteracji gry na podstawie opinii jej najbardziej zagorzałych członków, nie tylko cieszy obecnych fanów, ale również przyciąga nowych – dodaje Marchewka.

Urodzinowe wideo nie mogło zatem powstać bez wsparcia naszej społeczności:

Źródło: informacja prasowa

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie