Wiedźmin 3: The Sands of Ofir – fabuła i grafiki z dodatku, w który nigdy nie zagramy

Wiedźmin 3: The Sands of Ofir – fabuła i grafiki z dodatku, w który nigdy nie zagramy
Newsy PC PS4 XOne

Kto by chciał, by taka wizja się spełniła?

CD Projekt RED uraczyło nas dwoma wielkimi dodatkami do Wiedźmina 3 i niestety na tym koniec. Co by jednak było, gdyby pociągnąć fabułę z drugiego DLC – Krew i Wino – w celu stworzenia kolejnego dodatku? Swoją wizję na ten temat przedstawiła rosyjska grafik Alexandra Tokaryuk, która przedstawia DLC Wiedźmin 3: The Sands of Ofir, którego akcja miałaby nas przenieść do tytułowej krainy Ofir.

Nie chodzi tylko o to, że ktoś sobie wymyślił jakiś dodatek, co może zrobić każdy z nas. Alexandra ubrała to wszystko w historię (opis na pierwszych screenach, tutaj jej nie zdradzamy ze względu na spoilery związane z DLC Krew i Wino), przedstawiła grafiki koncepcyjne nowych strojów oraz broni dla Geralta. Mamy też nowe postacie, przeciwników oraz lokacje.

Całość wygląda dosyć kolorowo, lecz możliwe, że podobnie jak w Krew i Wino za malowniczymi lokacjami kryłaby się mroczna opowieść.

Praca Alexandry Tokaryuk zasługuje na pochwałę. Chcielibyście, by CD Projekt RED wypuściło dodatek w takich klimatach?

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie