Wiedźmin 3 z patchem 1.31 już zgodny z narzędziami Modkit

Wiedźmin 3 z patchem 1.31 już zgodny z narzędziami Modkit
Newsy PC Polecamy

CD Projekt RED wypuszcza update programiku.

Ostatni patch 1.31 do Wiedźmina 3 nie przysłużył się moderom, przynosząc ze sobą problemy w funkcjonowaniu narzędzi Modkit.

Na szczęście wszystko powinno już działać jak należy, ponieważ polski deweloper udostępnił Modkit Update 1.2, które jest do pobrania z tego miejsca i waży 104 MB. Niestety nie upubliczniono listy zmian, jakie zostały wprowadzone w aktualizacji, ale jak zapewnia Marcin Momot na wiedźmińskim forum: Modkit jest teraz kompatybilny z wersją gry 1.31.

Jeśli zatem bawicie się w mody do Wiedźmina 3, powinniście czym prędzej pobrać łatkę i wracać do tworzenia. Kto lubi natomiast jedynie korzystać z modów, niech pisze o swoich ulubionych. Jakie modyfikacje polecacie innym graczom?

Wiedźmin 3 – oświetlenie jeszcze bliżej świetnego zwiastuna „Miecz przeznaczenia” z 2014 roku

Jeśli chcielibyście zagrać jeszcze raz w Wiedźmina 3, tyle że z efektami oświetlenia zbliżonymi do tych z filmiku Miecz przeznaczenia, który zrobił naprawdę niezłe wrażenie na graczach w 2014 roku, powinniście uzbroić się w nico cierpliwości i oczekiwać na horyzoncie nowej wersji modaThe Witcher 3 Super Turbo Lighting Mod. Jak informuje jego twórca – moder posługujący się pseudonimem Essenthy – programik w wersji 2.3 właśnie powstaje.

Odpowiedzialny za moda Essenthy zaznacza na wiedźmińskim forum, że znalazł nowe ustawienia sprawiające, że gra jeszcze bardziej zbliży się do zwiastuna Miecz przeznaczenia (filmik przypominamy poniżej).

The Witcher 3 Super Turbo Lighting Mod 2.3 sprawi również, że wycieczki Geralta przez jaskinie staną się naprawdę mroczne i żeby coś zobaczyć, niezbędne będą eliksiry. Zmianie ulegnie również oświetlenie podczas złej pogody oraz w trakcie scenek przerywnikowych.

Oto przykładowe screeny, zwiastujące ulepszoną wersję modyfikacji:

Udostępnij:

Prawdziwy Gracz poleca się do polubienia

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie