Aktualizacja ModKit do Wiedźmina 3. Jest lista zmian!

Aktualizacja ModKit do Wiedźmina 3. Jest lista zmian!
Newsy PC PS4 XOne
[caption id="attachment_36127" align="aligncenter" width="1024"]Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon[/caption] Dzisiaj rano pisaliśmy, że CD Projekt RED wypuści niedługo łatkę do narzędzi moderskich. Właśnie poznaliśmy szczegóły.
Marcin Momot przedstawił na wiedźmińskim forum wszystkie zmiany, jakie obejmie aktualizacja programiku ModKit. Niestety nie wiemy jeszcze, kiedy możemy spodziewać się update'u, lecz jeśli tylko pojawią się jakieś konkrety, damy Wam znać. Nadchodząca aktualizacja ModKit - lista zmian:
  • Naprawiono błąd wcc_lite podczas procesu uncooking'u gry.
  • Dodano możliwość modyfikacji tekstur będących częścią tablic tekstur (texture array).
  • Dodano stosowne ostrzeżenie gdy wcc_lite przerywa wykonywanie procesu z powodu za długiej ścieżki.
  • Wyczyszczono informacje zwracane przez wcc_lite.
  • Naprawiono błąd gdy niektóre normal i specular mapy były importowane niepoprawnie. Teraz tekstury których nazwy kończą się na "_n" i "_s" zostaną przydzielone do odpowiedniej kategorii.
  • Umożliwiono dodawanie nowych tekstur za pomocą modów.
  • Poprawiono błędy i dodano pomniejsze usprawnienie do Script Studio.
Ktoś z Was korzysta z pakietu ModKit? A może wolicie jedynie instalować gotowe już mody do Wiedźmina 3, zamiast zajmować się ich tworzeniem? Czekamy na komentarze.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie